d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Er Virkelig Skæv Lige Nu
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 578.20
Dec 31 2015 08:54pm
Godt nytår alle sammen. Dette forum er så dødt, og det er egenligt bare efterhånden en vane at checke de forskellige steder ud, af ren og skær kedsomhed.
Men det er nu hyggeligt nok alligevel, fordi der er jo egenligt mange goder minder fra stedet.
Men ja, i må sgu hygge jer derude. Og til jer der tænker, du er skæv, få dig et liv. Så har jeg kun at sige. Chill out dude. Relax. Det er et frit land vi lever i, så hvis jeg har lyst til at være skæv er der sgu intet galt med det.
Bevidstheds ændring er blevet et taboo, men hvorfor? Du er garanteret mega drunk lige nu, kl 03:44 om natten. Men det er åbenbart ok, i forhold til at have røget noget af det gode.
Please, open up your minds. Den ene er skabt af alkohol der nedbryder dine celler, den anden en old gammel urt skabt af moder nature der giver dig en dybere forståelse af dig selv og reality. Og den er nærmest harmløs for din krop. Ja du bliver påvirket rent mentalt i et stykke tid derefter, og man så mener du er mindre produktiv for samfundet. Men ja, og hvad så? Måske bliver man lidt mere ''primativ'', men det virker så også som medicin over for mange psykiske og fysiske lidelser, hvis det bruges ansvarligt uden misbrug.
Shit jeg skriver nærmest en trist beretning om mine tanker lige nu, det virker måske næsten sørgeligt for den ''ikke påvirkede'' lige nu, at man kan synke så lavt, men duuuude... Relaax and take a deep breath. Vi lever kun engang, og hvis man har det bedst med at leve sit liv på en måde, så respekter det, så længe det ikke går ud over andre og ikke en selv. Altså vise ting skal selvfølgeligt ikke accepteres, hvis det skader andre. Anyways... Der findes andre ting fra naturens side der kan give endnu dybere bevidstheds ændringer, og måske oven i købe fjerne filtret der forhindre os i at se ''the true reality'', så vi pludseligt forstår mening med alt dette. Lad os sige The Matrix. Det er en blue pill der for en stund viser dig hvad det hele går ud på. At dette liv ikke er slutnignen på alting. At vi er skabt af en grund, og at døden blot er en ny begyndelse på det bedste vi kunne forstille os.
Amen.

This post was edited by LazyDazy on Dec 31 2015 08:58pm
Member
Gold: 2,300.00
Jan 1 2016 06:53pm
Du er skæv dude :lol:
Member
Gold: 555.91
Jan 2 2016 08:29am
tl;dr

læste ikke, men hyg dig med at være skæv :p
Member
Gold: 578.20
Jan 3 2016 08:53am
Quote (JVL @ 2 Jan 2016 01:53)
Du er skæv dude :lol:

Ja... Synes det var en fantastisk idé på daværende tidspunkt... :P

Quote (Shadowfaxe24 @ 2 Jan 2016 15:29)
tl;dr

Det er også bare en masse vrøvl.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 12 2016 08:53pm
Quote (Shadowfaxe24 @ Jan 2 2016 03:29pm)
tl;dr

this ^^
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll