Quote (JVL @ Jul 11 2015 10:50am)
Jeg tror de kommer til at downgrade grafikken lidt så det er nok svært at sige hvad det kræver lige pt. Men 2 ting du skal være opmærksom på:
1. Lad være med at købe prebuilt pc
2. Hold dig væk fra AMD. (Og nej, jeg er ikke fanboy - har prøvet AMD flere gange selv.)
Vil nu ikke sige at din 2. påstand er helt korrekt.. De har godt nok ikke været de bedste grundet diverse drivers osv. men disse fejl har vi også set hos Nvidia.. Nvidia har derimod været lidt bedre til at lave aftaler med diverse spil fabrikanter, hvorfor deres kort yder bedre i disse spil, om Battlefield er en af den kan jeg ikke huske.. Efterhånden så er både AMD og Nvidia begge blevet ret fornuftige til at lave kort, så tag hvad du lige føler for..
Hvad angår dit budget, så kan du lige så godt glemme at spille Battlefield på ultra uden lag.. Battlefield kræver UTROLIGT meget nu til dags.. Du skal op at have top kortene for, at kunne følge med, så jeg ville nok prøve at ramme medium-high settings til det budget..
Der er en grund til, at folk sidder med skærme til 5kilo stykket, og GPU'er (Mere end 1) for 3k+ stykket..