d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørgsmål Angående Counter-strike Go
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 566.50
Dec 11 2014 12:26pm
Hey har set en masse topic's på counter-strike forum, hvor folk søger cs: go keys, hvordan anskaffer man sig dem. Og er det noget der kan betale sig?

- Tak på forhånd
Member
Gold: 18.00
Dec 11 2014 01:32pm
Keys bruges hovedsageligt til trading.
Det er specielt ved handel af knifes der bliver brugt keys til trading, da der ikke er mange items i samme prisklasse.
Viderehen er det muligt at sælge disse keys på forskellige forums hvis man kunne tænke sig irl $ for dem, ellers kan man også trade videre og se om man til sidst kan tjene en skilling på at trade frem og tilbage.

Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det ellers.. - men det er muligt at købe keys til ~2 euro stykket på steammarket, men det ville jeg fraråde dig da de kan findes billigere på forskellige danske facebook forums.

:santa: :santa:
Member
Dec 11 2014 01:37pm
Quote (Headshot @ 11 Dec 2014 20:32)
Keys bruges hovedsageligt til trading.
Det er specielt ved handel af knifes der bliver brugt keys til trading, da der ikke er mange items i samme prisklasse.
Viderehen er det muligt at sælge disse keys på forskellige forums hvis man kunne tænke sig irl $ for dem, ellers kan man også trade videre og se om man til sidst kan tjene en skilling på at trade frem og tilbage.

Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det ellers.. - men det er muligt at købe keys til ~2 euro stykket på steammarket, men det ville jeg fraråde dig da de kan findes billigere på forskellige danske facebook forums.

:santa:  :santa:

Okay fedt tak for svaret, det var lige den info jeg havde brug for at vide. Du må have en rigtig god aften fyr :)
Member
Dec 11 2014 07:39pm
Quote (egos @ 11 Dec 2014 20:37)
Okay fedt tak for svaret, det var lige den info jeg havde brug for at vide. Du må have en rigtig god aften fyr :)

Topic kan lukkes. :hail:
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll