d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyt Headset Og Tastatur
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 138.00
Nov 28 2014 08:51am
Jeg leder efter et headset som med mikrofon, som skal bruges primært til musik, men også noget gaming (hence da mikrofone).
Prisen skal ligge på under 1000.

Tastaturet skal passe til Windows 8 (med den der start-funktion) og helst ligne et normalt tastatur. Med det mener jeg at det ikke skal ligne et eller andet grimt kantet WoW tastatur o.l.
Prisen skal ligge på under 600.

Jeg kan se at Komplett har nogle på tilbud (Black Friday-tilbudene), men har personlig ingen ide om hvilke mærker og modeller, som er gode, så håbede en af jer kunne komme med nogle anbefalinger.
(Det kan selvfølgelig også være andre steder fra end lige Komplett)

Tak på forhånd :)

This post was edited by JoneZ on Nov 28 2014 08:52am
Member
Gold: 2.00
Nov 28 2014 11:27am
Har selv et Steelseries Siberia, og det er jeg ret glad for. Det er så vidt jeg husker også på tilbud på komplett.
Member
Gold: 2,300.00
Nov 28 2014 01:08pm
Af tastatur kan jeg anbefale SteelSeries 6G v2 eller dens storebror SteelSeries 7G. Bedste tastatur jeg har prøvet - ja det kan godt være det koster lidt men tilgengæld får du noget der virker og holder meget meget længe.

Mht. headset så er der utrolig mange, har jeg lagt mærke til, der laver den fatale fejl at købe headsets med indbygget mikrofon i, så som Steelseries Siberia f. eks. Hvis man ikke skal bruge det til at høre musik men kun til spil, og i det hele taget er lidt ligeglad med lydkvalitet så kan man sagtens købe disse (selvom det stadig er dyrt i forhold til det man får).
Når du siger du også skal bruge det til musik så kan du ligeså godt gøre dig selv den tjeneste at købe noget ordenligt - dvs. ikke headset men høretelefoner og så købe separat mikrofon som kan klippes fast til ledning eller tøj. Det gør også spiloplevelsen bedre med bedre lyd synes jeg.
Hvis du går ind på subforumet med hardware her på jsp vil du høre "eksperterne" sige det samme som mig.

Det du skal gøre er først og fremmest at finde ud af hvilken slags musik du bedst kan lide og så derefter find ud af om det skal være open eller closed: http://lifehacker.com/open-and-closed-headphones-explained-and-which-you-505912333
Det bedste ville være hvis du kunne gå ned i en butik og prøve de forskellige du har set på og teste dem. Ellers læs en masse anmeldelser.

Jeg har DT 770 PRO 250 Ohm :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll