d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > HjÆlp! - Virus I Browser!!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 18.00
Oct 10 2014 08:13am
Jeg har en vældig irriterende virus som jeg ikke ved hvordan jeg kan fjerne?? Jeg har prøvet at scanne med AVG antivirus, hvor den fandt en del som jeg fjernede, men det er her stadig.. Jeg brugte FireFox da det skete, men det har jeg afinstalleret og installeret Google Chrome nu, men det er her stadig.. Hvad gør jeg??

Det er "annoncer" fra noget der hedder ShoppingDealFactory.. Man kan ikke se reklamerne fordi jeg har adblock på, men hvis jeg slår det fra kommer der alt muligt med at jeg har vundet penge og at jeg kan optimere min PC osv... alt muligt mærkeligt, samtidig bliver nogen ord forstærket og bliver til et link til en mærkelig hjemmeside, samt der kommer en grøn tingest bagved..

Her er et par eksempler:

Member
Gold: 2.00
Oct 10 2014 08:21am
Det lyder som en af de der irriterende adware ting. Prøv at kigge i dine browserudvidelser efter noget du ikke har installeret.

Kan også ligge som et almindeligt program du kan afinstallere i listen over installerede programmer.
Member
Gold: 18.00
Oct 10 2014 08:24am
Quote (Molle_fkk @ Oct 10 2014 03:21pm)
Det lyder som en af de der irriterende adware ting. Prøv at kigge i dine browserudvidelser efter noget du ikke har installeret.

Kan også ligge som et almindeligt program du kan afinstallere i listen over installerede programmer.

Wow skulle der ikke mere til.. Det var i mine browserudvidelser hvor der lå noget ShoppingDealFactory som jeg ikke aner hvad er.. Jeg slettede det og nu er det væk! MANGE TAK!!

Det var virkelig irriterende, og jeg synes bare jeg havde prøvet alt.. Har betalt for at få en udvidelse til min AVG for at se om den kunne fange noget, men den fandt intet, selv på maksimal ydeevne eller hvad man kalder det o.o

Men det er fjernet nu, mange taK!
Member
Gold: 2.00
Oct 10 2014 09:25am
Quote (Headshot @ Oct 10 2014 04:24pm)
Wow skulle der ikke mere til.. Det var i mine browserudvidelser hvor der lå noget ShoppingDealFactory som jeg ikke aner hvad er.. Jeg slettede det og nu er det væk! MANGE TAK!!

Det var virkelig irriterende, og jeg synes bare jeg havde prøvet alt.. Har betalt for at få en udvidelse til min AVG for at se om den kunne fange noget, men den fandt intet, selv på maksimal ydeevne eller hvad man kalder det o.o

Godt det virkede, den slags programmer er enormt irriterende og pænt svære at fjerne hvis ikke man ved hvor man skal lede.
Member
Gold: 43,996.00
Oct 18 2014 08:56am
Quote (Headshot @ 10 Oct 2014 15:24)

så havde du en af de nemme :P

jeg havde en jeg ikk kunne slette pisse irriterende men så hentede jeg et virus program med 7 dages trial det kunne fjerne det
Member
Gold: 0.00
Nov 1 2014 03:17am
Til næste gang, så hent AdwCleaner.. Et jeg fandt for et stykke tid siden og er freeware, og for satan det virker godt!
Det fjerne alt sådan noget pjat, og endda de browser viruser MalwareBytes ikke fanger.. ;-)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll