d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mc Kørekort
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,454.00
May 26 2014 10:34am
Skal til at tage mc-kort i løbet af de næste par uger (helst).

Kiggede på

http://slagelsekoreskole.dk/ydelser.php

Men der står bla.

"Dette er lovens absolutte minimumskrav og ikke din garanti for at må gå til prøve, men derimod din garanti for at du har prøvet alt som undervisningsministeriet har fastlagt."

Hvad er kravene for at kunne gå op til afsluttende prøve? :huh:
Member
Gold: 2,441.00
May 26 2014 11:23am
Har ingen erfaring deler bare lige mit gæt.

Jeg tænker de skal give en vurdering om du er klar til køreprøve, ring ind og få det afklaret.
- I værste tilfælde er det for at pålægge dig at skulle betale for flere timer for at blive ''klar''

Ps: Desuden står der noget mærkeligt under ekstra timer, hvad sprog det er aner jeg ikke. :lol:
Member
Gold: 2.00
May 26 2014 11:30am
Mit gæt er at bare fordi du gør de ting betyder det ikke at du er kvalificeret til en prøve, og at det vil være op til din underviser at afgøre om du er det.

Men du kan jo prøve at kontakte dem og spørge.
Member
May 26 2014 12:07pm
Quote (IronBird @ 26 May 2014 17:23)

Jeg tænker de skal give en vurdering om du er klar til køreprøve, ring ind og få det afklaret.
- I værste tilfælde er det for at pålægge dig at skulle betale for flere timer for at blive ''klar''

Ps: Desuden står der noget mærkeligt under ekstra timer, hvad sprog det er aner jeg ikke.  :lol:

Quote (Molle_fkk @ 26 May 2014 17:30)
Mit gæt er at bare fordi du gør de ting betyder det ikke at du er kvalificeret til en prøve, og at det vil være op til din underviser at afgøre om du er det.

Men du kan jo prøve at kontakte dem og spørge.

Ah ja.. Tænkte bare at det ville væe mærkeligt at give mig en pakke, der ikke gør mig i stand til at gå til prøve :)

Men ja, det er jo lærerens vurdering om jeg er klar.
Member
May 26 2014 01:19pm
Quote (IronBird @ May 26 2014 07:23pm)

Ps: Desuden står der noget mærkeligt under ekstra timer, hvad sprog det er aner jeg ikke.  :lol:

Haha, wtf. Tror bestemt det er latin, men kan ikke forstå det. Det må næsten være en fejl fra udviklerens side.
Member
May 26 2014 02:36pm
Quote (Molle_fkk @ 26 May 2014 19:19)
Haha, wtf. Tror bestemt det er latin, men kan ikke forstå det. Det må næsten være en fejl fra udviklerens side.

Oversat igennem Google Translate

"Denne side er påkrævet for at skrive en kommentar. Men nu har jeg virkelig nogen i min hals fra spillerne varme op eller værd. Virksomheden nu, end det var, blev det sagt, at skala, og forfatteren af ​​fodbold virksomhed. Anmodninger Endelig løve skabe muligheder. Jeg hader virkelig den frygt, finansiering, men i en computer for at, som men en mest spændende. Du kan oprette en masse patienter,"
Member
May 26 2014 03:07pm
Quote (xz-master @ May 26 2014 10:36pm)
Oversat igennem Google Translate

"Denne side er påkrævet for at skrive en kommentar. Men nu har jeg virkelig nogen i min hals fra spillerne varme op eller værd. Virksomheden nu, end det var, blev det sagt, at skala, og forfatteren af ​​fodbold virksomhed. Anmodninger Endelig løve skabe muligheder. Jeg hader virkelig den frygt, finansiering, men i en computer for at, som men en mest spændende. Du kan oprette en masse patienter,"

"Du kan oprette en masse patienter"

Tror måske du skal finde et andet sted at tage kørekort...
Member
May 26 2014 03:29pm
Quote (Molle_fkk @ 26 May 2014 21:07)
"Du kan oprette en masse patienter"

Tror måske du skal finde et andet sted at tage kørekort...

Haha. Tror bare at ham der kodede, ikke fik ryddet op, eller ved et uheld fik blandet en masse ord/sætninger sammen :)
Member
Gold: 18,282.74
Jun 6 2014 07:48am
Lorem Ipsum er fyldetekst, der bruges af webdesignere til at kunne se hvordan layoutet ser ud, før indholdet er færdigskrevet (hvilket ikke er webdesignerens opgave at skrive). De har bare ikke fået indsat den tekst der egentlig skulle stå der.
Det er almen praksis at bruge det. Imidlertid lidt uheldigt at launche siden uden at have tjek på sådan noget.

Og hvis nogen skulle være i tvivl, så er det latin, hvilket alle burde vide :).

http://en.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum
http://da.wikipedia.org/wiki/Lorem_ipsum

Edit: oh old topic revived :S

This post was edited by Tigerss on Jun 6 2014 07:48am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll