Quote (Lot2 @ May 25 2014 05:16pm)
Du er aaaalt for sent ude. Hvad du burde have gjort er at lave fremgangsmåder til samtlige ting du kan komme op i. Yderligere skal du gennemgå mindst én opgave af hver.
Du har formentlig fået en seddel udleveret med de områder du har været igennem - den ville være et godt udgangspunkt.
Er jeg skam godt klar over, men er slet ikke interesseret i de naturfaglige fag, siger mig virkeligt intet. Min lyst til at lave noget i faget har varieret meget, men er her til sidst forsvundet helt..!
Har fået en seddel med ting jeg kan komme op i (Pensum), hvor min lærer har udpeget hvilke sider i bogen dette stuff er. Er så begyndt at underline ALT relevant fra de sider, sågar også forstå dets indhold.. Er allerede blevet lidt klogere efter et par 100 sider i bogen.
Quote (Whyred @ May 25 2014 05:36pm)
Jeg tror jeg har nogle dispositioner jeg lavede da jeg skulle op til matematik A-niveau i gymnasiet et sted. Men det er slet ikke sikkert du har haft de samme emner. Du må gerne se det hvis jeg kan finde det.
Det kunne faktisk være til stor hjælp, forhåbentligt.
Kan altid sortere fra.
Quote (eLmasten @ May 25 2014 05:37pm)
http://uv.vuchorsens.dk/r/AC/doc/Mat/Repetition/Matematikopgavert&s.pdfHyg dig

/e
kan se at mit link ikke virkede...
Jeg har filen som PDF du kan få.
Det er en masse opgaver med svar og udregnings metoder osv.
Det er mest til den skriftlige del - men der er også korte forklaringer på ting og sager som du eventuelt kan kigge på.
Giv mig en PM - så kan jeg sende dig PDF'en over skype eller lign.
Kunne faktisk også være ret nyttigt! Det må du da gerne sende til mig.
Jeg takker alle! Mit mål er faktisk bare at bestå faget.. Men hvis jeg kunne få 4 eller over, så ville jeg være overlykkelig..
Hilsen
Gerner