Quote (Arkhen @ May 15 2014 12:25pm)
Reference PCB designet til Nvidia 9600 GT skal have en 6-pin power connecter i. Det er ikke nok bare at sætte den i sit PCIe slot, den skal også fodres med strøm.

Den blå skærm du får op kunne tyde på en BSOD, de kan også (men ikke nødvendigvis) forekomme hvis du har sat hardware forkert i maskinen, ja.
Her er et billede af en Asus model af grafikkortet, har tegnet en pil til hvor 6 pin power connectoren skal indsættes:
http://oi61.tinypic.com/3492rgx.jpg
Hvis fejlen først opstod efter du begyndte at skifte grafikkortet med det nye, vile jeg umiddelbart tro at der er hardware, der ikke sidder som det skal.
Jep, det er også det jeg mener med at der skulle strøm til mit gamle grafikkort, mit 9600 GT kort, og ja jeg har sat min 6-pin power connecter i, som du kalder den :-)
Dog skulle der ikke sættes noget strøm til mit nye grafikkort, og det er der jeg mener, at strømmen nok skulle komme gennem bundkortet, hvor jeg så tror at mit bundkort ikke er nyt nok til at kunne trække strøm til det :-)
Så jeg prøver at få mit gamle grafikkort til at virke igen, altså 9600 GT kortet.
Og ja fejlen opstod først efter jeg prøvede at skifte grafikkort, men jeg synes dog at alt sidder som det gjorde før jeg prøvede at skifte ud?
- Men har snakket med nogle kammerater som ved lidt om det (tror jeg), og de mener at jeg skal installere en driver til mit gamle grafikkort selvom jeg ikke har hverken installeret en ny driver eller slettet den gamle?
Men hvordan jeg lige skal installere den driver ved jeg ikke helt noget om..