Quote (MrLennon @ 8 Dec 2013 01:59)
Jeg kan godt lide visse features på playstation, fx. gratis online og deres menu, men syntes at Xbox slår ps, med bl.a. Deres controller, deres spil og deres online er oftes mere seriøs da man jo betaler for det.
Hvis det viser sig at playstation 4 er bedre end Xbox one (hvilket jeg ikke håber) så ender det jo nok med at jeg køber den, men slet ikke til 3300 som den står til nu, giver max 1800-2000 
Xbox kommer til at være lidt dyrere (4-500 kr) da den indeholder deres kamera (kinect) som man ikke kan fravælge, hvor Playstation er billigere fordi de har valgt at lave kameraet seperat, men det løber op i samme pris hvis man så skal købe playstation kameraet ved siden af (det er dog slet ikke et must at have kameraet).
Playstation har lavet et nyt joystik som er meget bedre og større sådan så det passer meget bedre til hånden.
Det skal også siges at sony har lavet deres online politik om, så nu skal man betale for at spille online (desværre)

- de har vel fundet ud at man kan malke det marked for sindsygt for penge når nu konkurrenten fra microsoft også gør det..