Quote (Grandebedte @ Nov 26 2013 07:59pm)
Yngling betyder børn, og yndlingskøretøj staves i ét ord. Srp-projekt staves i ét ord. Stavefejl kan vippe skålen til den negative side, hvis du ligger lige på midten.
Jeg kan ikke se, hvad du forventer at komme frem til i din opgave. Hvad skriver du den i?
Mht. dine spørgsmål, så synes jeg den offentlige transport (her i Aarhus) fungerer fint, men at den er for dyr og inefficient implementeret; Aarhus er ikke større, end man kan cykle rundt. Jeg glæder mig til at se, hvad Letbanen kommer til at bringe.
Jeg svarer lige på spørgeskemaet senere i dag.
e: Mht. spørgeskemaet: du er nødt til at have øvre og nedre grænser på dine tidsintervaller. Jeg bruger offentlig transport meget mindre end 1-2 gange i ugen, så tilføj to svarmuligheder "færre/flere end x/y gange i ugen" for at dække alle muligheder.
Lige en stavefejl fra min side af. ;-)
Men min opgave går simpelthen ud på, at jeg som det første skal redegøre for myldretiden. Her vil jeg derfor gerne have folks mening om myldretiden, men også finde ud af, hvad folk bruger af transportsystemer.
Jeg skal til sidst i min opgave lave en designproces, hvor jeg skaber/sammenfletter et nyt system, hvor jeg tager et kig på andre systemer (Her hvor billederne kommer ind), og så tage de gode ting fra hvert system.
Quote (JVL @ Nov 26 2013 08:49pm)
Offentlig transport er jo et herligt tilbud til folk, der af forskellige årsager ikke har nogen bil. Problemet er bare at det ikke virker optimalt. S-togene har for lidt plads til cykler og busserne kører ikke til tiden og DSB...

Dette er også min opfattelse af offentlig transport.. Hvis det for en sjælden stund fungerer acceptabelt, så kommer man faktisk hurtigt og nemt frem, og så helt uden at starte bilen! Min subjektive mening er, at det offentlige er noget der skal bruges, da det kan/vil kunne transportere en stor flok mennesker fra A til B.
Quote (n4cz0r @ Nov 26 2013 04:56pm)
DONE !
Quote (eLmasten @ Nov 26 2013 09:52pm)
Har svaret

Held og lykke med det.
Jeg takker for besvarelsen!
Quote (Lot2 @ Nov 27 2013 05:50am)
Tvivler paa at tfolk gider tage billeder
Er nu også mere et håb, da jeg ved det kræver lidt ekstra fra folk, og de derfor ikke lyster, hvilket også er fint.
// Gerner