Quote (Grandebedte @ Nov 17 2013 08:53pm)
Jeg vil også gerne høre om den videre plan med projektet. Hvad er det præcis for en service, du tænker at yde? Hvis det er dedikeret lektiehjælp til den enkelte, som du ønsker at yde gratis, kan du godt kigge efter et kæmpe underskud. Hvis du mere tænker et diskussionsforum, findes studieportalen allerede; i så fald ville det måske være sejere, at kontakte dem om et samarbejde af en art. Nu er det mange år siden jeg har været inde på studieportalen, men det var en noget rodet butik dengang - måske man kunne løse det? Måske (sandsynligvis) er det noget helt tredje, du har i mente...
Om ikke andet ville du få mange flere svar på dit spørgeskema, hvis du fortalte, hvad det konkret skulle bruges til. Projektet lyder ambitiøst, så præsenter det sådan.
Projektet lige p.t kan jeg ikke sige så meget om

Jeg vil her i løbet af de næste par måneder udgive det i en beta-version til begrænset brug, for at få kritik og forbedre det yderligere - derefter vil alle så få adgang til den fulde version! Jeg tror og håber at det bliver godt, og virkelig kan supplere de danske unge under uddannelse!