d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørgeskema: > Skal Du Bruge Hjælp Med Dit Studie?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 16 2013 09:41am
Hey alle dejlige d2jsp'ere! Jeg skal sku bruge noget hjælp, om muligt!

https://www.surveymonkey.com/s/B68CRKB

Det her er spørgeskemaet, det handler om studiehjælp. Det er 7 hurtige spørgsmål og tager 1-2 minutter at svare! Jeg ved at nogle af jer studerer som jeg selv gør, og det her spørgeskema er første skridt til at hjælpe folk med at komme igennem deres studie!

Så jeg håber virkelig at I vil svare på det, måske bedre endnu, dele det på lectio/facebook/andet studieaktivt forum, det ville betyde meget for mig!

Tak drenge og piger!
Member
Gold: 238,327.92
Nov 16 2013 10:34am
Skal du til at profitere på de sølle SU-modtagere eller hvad? :)
Member
Nov 16 2013 11:09am
Quote (Zinaroth @ Nov 16 2013 06:34pm)
Skal du til at profitere på de sølle SU-modtagere eller hvad? :)

Overhovedet ikke, det projekt jeg vil kaste mig ud i er fuldstændig gratis, og bliver forhåbentlig en kæmpe hjælp til folk, der skal bruge hjælp til deres studie!
Member
Gold: 238,327.92
Nov 16 2013 12:24pm
Quote (Snoozey @ Nov 16 2013 06:09pm)
Overhovedet ikke, det projekt jeg vil kaste mig ud i er fuldstændig gratis, og bliver forhåbentlig en kæmpe hjælp til folk, der skal bruge hjælp til deres studie!

:thumbsup:
Selvfølgelig kan der tjenes lidt på reklamer, det ville jo være fint. Held og lykke med projektet!
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 16 2013 02:13pm
Det her er rettet mod folkeskolen og ungdomsuddannelser, ikke?
Member
Nov 16 2013 02:46pm
Quote (Grandebedte @ Nov 16 2013 10:13pm)
Det her er rettet mod folkeskolen og ungdomsuddannelser, ikke?

Yes!
Member
Gold: 2,300.00
Nov 17 2013 04:26am
Har du undersøgt om der ikke allerede er sådanne gratise løsninger på markedet? Jeg kender stifteren af Lektiekonsulenterne, som har etableret afdelinger i hele Danmark nu og ved, at de har stor succes med deres innovative idé. Men hvis du kan lave en gratis service, vil det da helt sikkert være et super supplement til landets studerende :)
Member
Nov 17 2013 12:53pm
Quote (JVL @ 17 Nov 2013 11:26)
Har du undersøgt om der ikke allerede er sådanne gratise løsninger på markedet? Jeg kender stifteren af Lektiekonsulenterne, som har etableret afdelinger i hele Danmark nu og ved, at de har stor succes med deres innovative idé. Men hvis du kan lave en gratis service, vil det da helt sikkert være et super supplement til landets studerende :)

Jeg vil også gerne høre om den videre plan med projektet. Hvad er det præcis for en service, du tænker at yde? Hvis det er dedikeret lektiehjælp til den enkelte, som du ønsker at yde gratis, kan du godt kigge efter et kæmpe underskud. Hvis du mere tænker et diskussionsforum, findes studieportalen allerede; i så fald ville det måske være sejere, at kontakte dem om et samarbejde af en art. Nu er det mange år siden jeg har været inde på studieportalen, men det var en noget rodet butik dengang - måske man kunne løse det? Måske (sandsynligvis) er det noget helt tredje, du har i mente...

Om ikke andet ville du få mange flere svar på dit spørgeskema, hvis du fortalte, hvad det konkret skulle bruges til. Projektet lyder ambitiøst, så præsenter det sådan.
Member
Nov 17 2013 04:39pm
Quote (Grandebedte @ Nov 17 2013 08:53pm)
Jeg vil også gerne høre om den videre plan med projektet. Hvad er det præcis for en service, du tænker at yde? Hvis det er dedikeret lektiehjælp til den enkelte, som du ønsker at yde gratis, kan du godt kigge efter et kæmpe underskud. Hvis du mere tænker et diskussionsforum, findes studieportalen allerede; i så fald ville det måske være sejere, at kontakte dem om et samarbejde af en art. Nu er det mange år siden jeg har været inde på studieportalen, men det var en noget rodet butik dengang - måske man kunne løse det? Måske (sandsynligvis) er det noget helt tredje, du har i mente...

Om ikke andet ville du få mange flere svar på dit spørgeskema, hvis du fortalte, hvad det konkret skulle bruges til. Projektet lyder ambitiøst, så præsenter det sådan.

Projektet lige p.t kan jeg ikke sige så meget om :) Jeg vil her i løbet af de næste par måneder udgive det i en beta-version til begrænset brug, for at få kritik og forbedre det yderligere - derefter vil alle så få adgang til den fulde version! Jeg tror og håber at det bliver godt, og virkelig kan supplere de danske unge under uddannelse!
Member
Nov 18 2013 07:44am
Quote (Snoozey @ 17 Nov 2013 23:39)
Projektet lige p.t kan jeg ikke sige så meget om

Hvorfor ikke? Du må da have gjort dig nogle tanker, specielt jf.

Quote (Snoozey @ 17 Nov 2013 23:39)
Jeg vil her i løbet af de næste par måneder udgive det i en beta-version
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll