Quote (EnTeK @ Sep 25 2013 12:51am)
Uforskammet uopdravet respektløs og uforsonlig den slags mennesker vil der altid være. Men de skal ikke afholde mig fra at gøre brug af grundlovssikret ret til at vise min respekt, for en mand der flere gange er blevet valgt ind i folketinget af sin valgkreds.
De er grundlæggende ude af stand til at vise hensyn overfor andre end dem der har den samme mening som dem selv. De påberåber sig ofte at være humanister og demokrater, samtidig at de opføre sig som fascister.
Hvad fabler du om menneske?
Quote (EnTeK @ Sep 25 2013 12:51am)
Kan se er at du stadigvæk er intolerant, og denne gang vil jeg tilføje umoden.
Set i lyset af at du ikke står tilbage for at angribe andre personligt gang på gang på dette forum (tydeligtvis mig inklusiv) tror jeg måske du bare lige skal holde din kæft i sådan en grad med at dømme andre?
Det her er den anden post du har kaldt mig intolerant i og jeg mangler stadig et svar på hvad det er jeg er intolerant overfor.
Det her handler ikke om at du skal vise din respekt, i så fald ved du at der er andre steder der er mere passende at gøre det end på et spilrelateret forum.
Det her handler om at du har en politisk agenda, og din post er bare en provokation.
This post was edited by Zinaroth on Sep 24 2013 06:38pm