d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Video Omkring Syrien
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 578.20
Sep 5 2013 03:06pm
Har lige siddet og set en video der blev lagt på youtube i går, som viser 'raw video footage' af krigen i Syrien.
Tror ikke jeg må poste den herinde, men jeg vil forslå folk ser den, Youtube: Ground Zero Syria: Chapter 1
Den har ændret mit syn på krigen, og jeg mener at Assad har krænket alle tænkelige mennesker rettigheder ud fra den video.
Jeg håber der bliver gjort noget, fordi det kan da ikke passe en civil befolkning skal leve i et helvede i de år det har stået til.
Member
Gold: 20,797.00
Sep 5 2013 03:15pm
Der kommer ikke noget godt ud af bombe i Syrien, eller at indsætte en ny marionetregering. Så starter det hele bare forfra igen, med en hel masse mennesker der føler sig snydt.

Det bliver skruen uden ende igen igen
Member
Sep 5 2013 03:23pm
Jeg synes bare det er hjernedødt, hvis vi ikke sender signaler til Assads regime, om at det IKKE er okay og krænke menneskeheden på så grusom en måde, som det bliver fremvist i videoen.
Det er jo helt grotesk og jeg fatter ikke vi mennesker kan finde på og gøre sådan noget mod hinanden..
Member
Gold: 238,327.92
Sep 5 2013 03:33pm
Amerika leder efter et nyt land at bekrige.
Bare rolig de skal nok gå ind i Syrien.
Member
Sep 5 2013 03:44pm
http://downtrend.com/james/three-russian-warships-approaching-syria-china-joins-the-party/

læste lige det her. Det er seriøst uhyggeligt og tænke på, hvad det kan udvikle sig til.
Member
Sep 5 2013 03:59pm
Quote (LazyDazy @ Sep 5 2013 10:23pm)
Jeg synes bare det er hjernedødt, hvis vi ikke sender signaler til Assads regime, om at det IKKE er okay og krænke menneskeheden på så grusom en måde, som det bliver fremvist i videoen.
Det er jo helt grotesk og jeg fatter ikke vi mennesker kan finde på og gøre sådan noget mod hinanden..

Den Engelske borgerkrig 1642-1651) er noget af det mest blodige og barbariske verden har set.

De allierede brandbombe kampagner i Tyskland var rette mod de civile, den ene storby efter den anden blev brændt ned.

Atombomberne over Hiroshima og Nagasaki og de efterfølgende medicinske forsøg på de overlevende.

Vi mennesker har det med at gøre meget værre ting ved hinanden nå først fløjlshandsker kommer af
Member
Gold: 20.00
Sep 5 2013 05:06pm
Quote (Zinaroth @ Sep 5 2013 11:33pm)

This...
Hvis USA ikke er i krig er deres budget ikke berettiget... HOV Det er det jo heller ikke selvom de er det. Det er så voldsomt at de poster så mange penge ind i militæret, penge som de ikke har. Alle de krige (nyere) som USA har startet er gået grueligt galt, og det her vil ikke ændre en skid...
Edit: EnTeK glem ikke vietnamkrigen, som nok var det værste (udover atombomberne). Som man siger vinderen skriver historien og USA er nok de værste af dem alle.

This post was edited by exiter_dk on Sep 5 2013 05:08pm
Member
Gold: Locked
Warn: 10%
Sep 5 2013 05:54pm
Quote (Zinaroth @ Sep 5 2013 11:33pm)

så sandt som det er sagt :)
Member
Gold: 2.00
Sep 6 2013 04:59am
Quote (EnTeK @ Sep 5 2013 11:15pm)
Der kommer ikke noget godt ud af bombe i Syrien,  eller at indsætte en ny marionetregering.  Så starter det hele bare forfra igen, med en hel masse mennesker der føler sig snydt.

Det bliver skruen uden ende igen igen

Hvis vi bare lader Assad køre løbet er det helt sikkert der vil dø endnu flere civile. Støtter vi oprørerne med våben og Strategisk bombning og hjælper med at fjerne Assad fra magten kan de ekstremistiske grupper af FSA få magten.
Member
Sep 6 2013 05:48am
Quote (exiter_dk @ Sep 6 2013 12:06am)
Edit: EnTeK glem ikke vietnamkrigen, som nok var det værste (udover atombomberne). Som man siger vinderen skriver historien og USA er nok de værste af dem alle.

jeg indrømmer gerne at vietnamkrigen var en blodig affære der koster mange menneskeliv. Der var trods alt mange flinke journalister der tog billeder og optog film.
Men vietnamkrigen høre ikke til i top 5 på listen over de mest blodige og barbariske krige verden har set, tror ikke engang at det er muligt at den kan snige sig op i den lave ende af top 10.

Vietnamkrigen blev som så mange krige startet på en løgn, ovenikøbet en fra en amerikas præsident ( Lyndon B. Johnson ) USA er ikke værre end så mange andre, de har bare den mærkelige ide om den frie presse.
Den 4. juli 1776, deklarerede den Anden Kontinentielle Kongres de Forende Staters uafhængighed, og siden har den frie presse dokumentere alle deres forbrydelser

Quote (dawnofdead @ Sep 6 2013 11:59am)
Hvis vi bare lader Assad køre løbet er det helt sikkert der vil dø endnu flere civile. Støtter vi oprørerne med våben og Strategisk bombning og hjælper med at fjerne Assad fra magten kan de ekstremistiske grupper af FSA få magten.

Som jeg sagde " Det bliver skruen uden ende igen igen "

Uanset hvad vi gør løser det ikke det underliggende problem med etniske og religiøse grupper der kæmper om magten, og ikke har nogen problemer med det totale genocide som problemets løsning
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll