Jeg kan da godt hjælpe lidt. Afsætning er piece of cake. Tænk på hvad du ville gøre hvis du skulle afsætte produktet selv?
Start med at lave en analyse af dit fokus-segment.
Eksterne forholdAnalyser dernæst markedet. Konkurrenter, størrelse etv. Se evt. på bostonmatricen, omverdensmodellen, porters five forces
Analyser interne forholdVærdikæde-analyse, kernekompetencer og konkurrencemæssige fordele? Summer i form af en SWOT-analyse
Strategi? Anvend vækststrategier, evt. Porters teori om generiske strategier.
Kig i din bog efter analysemetoder. Følg fremgangsmåderne.
hvis du er i tvivl om rækkefølgen så start med at analysere det interne og det eksterne, konkluder med SWOT-analyse. Kig da på strategier og målgruppevalg, efterfulgt af analyse af førnævnte målgruppe(segment).
Nu ved du hvad dine stærke og svage sider er, hvilken målgruppe du skal fokusere på og med hvilken strategi. Alene dette burde være nok til 10-20 sider. Hvis du mangler mere kan du evt. se på promotionformer, men det er lidt kompliceret hvis du er nybegynder, da det kræver at du laver et realistisk eksempel, og du har ingen måde at slå priserne for reklamering op. Hvis du vælger at gøre dette, så find steder hvor du kan reklamere der er relevante i forhold til de konklusioner du tidligere har lavet ift. målgruppe og strategi, og udform et realistisk eksempel.
Jeg sidder og er syg, kan skrive lortet for 300 fg. Havde jeg sgu aldrig troet at jeg skulle tilbyde dengang jeg gik i gymnasiet

https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/427637_10200135617782564_357917033_n.jpg
Hej Andreas
wtf, har ikke lige læst hvad du har skrevet endnu, men hvor fuck har du fået det billede fra? hahahaa