d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Lige Set Zeitgeist Addendum
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 578.20
May 31 2013 04:49pm

Er der nogle som kan fortælle mig, om fortællerne er objektive eller subjektive i denne dokumentar?

Har penge sådan en ond negativ effekt på hvordan hele verdenen hænger sammen, er USA virkeligt sådan nogle lede sataner som det bliver fortalt osv osv?
Member
Gold: 20.00
May 31 2013 05:52pm
Illuminati <3
Member
Gold: 33,314.00
May 31 2013 08:45pm
det er virkelig så dumt, sad lige og så det da jeg ikke havde andet at se på - og han prøver at retfærdiggøre teorrisme forde der er flere der dør af jordnøde allergi - altså er det okay at bombe folk!

hele filmen virker kun hvis du tror på hans første påstand om at de bare laver penge ud af hvid luft, som de måske gør hvem ved men så vidt jeg ved så skal et land ha guld liggene på lager svarene til de penge de laver altså derfor de i usa har fort knoxx

Men så igen vi kan jo ikke vide havd er rigtigt eller forkert - det er bare alt for let i en video at bilde folk ting ind ved at smide nogle facts i hoved på os og bevise dem kort med beviser vi ikke forstår, og som de selv kan lave.
Member
Gold: 2.00
Jun 1 2013 04:38am
Hvis det minder om noget andet fra Zeitgeist, så er han på ingen måde objektiv. Zeitgeist er en organisation fyldt med konspirationsteoretikere, så du skal tage hvad de siger med et gran salt.
Member
Gold: 253,169.00
Jun 1 2013 05:31am
LOL!
Member
Gold: 3,440.83
Jun 1 2013 08:19am
alt hva der bliver fortalt i filmen er ikke 100 % sandt, men det meste er

usa har så mange flere penge i omløb end de har guld, og deres økonomi kolapser snart fuldstændig...

hvorfor tror i usa var så vilde med at få gadaffi ned med nakken ? fordi han ville skifte fra dollar til sin egen valuta

usa har aftaler med alle de store oil producenter om at de kun må bruge dollar som betaling, petrodollaren

han har lavet en masse videoer om forskellige emner og han laver en hver dag på sin channel her. i skulle checke det ud, han er ikke helt dum ham duden

http://www.youtube.com/user/StormCloudsGathering/videos
Member
Jun 1 2013 08:32am
Quote (lulzz @ 1 Jun 2013 15:19)
alt hva der bliver fortalt i filmen er ikke 100 % sandt, men det meste er

usa har så mange flere penge i omløb end de har guld, og deres økonomi kolapser snart fuldstændig...

hvorfor tror i usa var så vilde med at få gadaffi ned med nakken ? fordi han ville skifte fra dollar til sin egen valuta

usa har aftaler med alle de store oil producenter om at de kun må bruge dollar som betaling, petrodollaren

http://www.youtube.com/watch?v=1_uLwHFR2aA

han har lavet en masse  videoer om forskellige emner og han laver en hver dag på sin channel her.  i skulle checke det ud, han er ikke helt dum ham duden

http://www.youtube.com/user/StormCloudsGathering/videos

http://www.youtube.com/watch?v=HP7L8bw5QF4

den her er også ret interessante, giver lidt stof til eftertanke.
vi er blevet bombarderet med propaganda igennem så langtid og de færreste forstår hvad der egenligt sker i verdenen..

edit: det som jeg synes er mest skræmmende er, at USA ødelægger infrastrukturen i andre lande, sender dem tilbage til stenalderen, hvorefter USA tjener en masse penge på at ''genoprette'' landet osv..
Og det sker på det grundlag, at disse lande gør oprør mod USA og nægter at lade sig tyrannisere.. Så sender CIA nogle agenter ind i landet, eller som nødløsning sender hele militæret ind i landet osv...

what a world we live in, og ingen gør en fløjtende fis ved det, fordi vi lever i sådan en hellig tilværelse.. :)

This post was edited by LazyDazy on Jun 1 2013 08:37am
Member
Jun 1 2013 08:35am
Quote (LazyDazy @ Jun 1 2013 04:32pm)
http://www.youtube.com/watch?v=HP7L8bw5QF4

den her er også ret interessante, giver lidt stof til eftertanke.
vi er blevet bombarderet med propaganda igennem så langtid og de færreste forstår hvad der egenligt sker i verdenen..

jep har set dem alle, han er klog og fattet, og det han siger giver mening eller osse har han beviser

og ja folk fatter ik meget, har prøvet at vække de danske forum i snart 2 år, det nogle ignorante sataner herinde :D
Member
Jun 1 2013 08:58am
Quote (LazyDazy @ Jun 1 2013 04:32pm)
edit: det som jeg synes er mest skræmmende er, at USA ødelægger infrastrukturen i andre lande, sender dem tilbage til stenalderen, hvorefter USA tjener en masse penge på at ''genoprette'' landet osv..
Og det sker på det grundlag, at disse lande gør oprør mod USA og nægter at lade sig tyrannisere.. Så sender CIA nogle agenter ind i landet, eller som nødløsning sender hele militæret ind i landet osv...

what a world we live in, og ingen gør en fløjtende fis ved det, fordi vi lever i sådan en hellig tilværelse.. :)

ja det er sygt, alle som har noget usa vil have, eller gør oprør mod petrodollaren skal invaderes, med falsk grundlag som bliver spyttet ud af mainstram media, som er ejet af de folk med agendaen

der er dog håb forud, folk vågner op verden over med lysets hastighed, 40-50 % af usa's befolkning er snart vågnet op, de kan bare ik gøre så meget lige pt. der er en revolution på vej, bare fuckt hvis 3 ww skal være det der virkelig sætter gang i tingene

This post was edited by lulzz on Jun 1 2013 09:00am
Member
Jun 1 2013 09:06am
jeg tror simpelthen ikke på landene tør lad ww3 ske, ikke når alle har atombomber osv.. Men, hvis det virkeligt skulle gå hen og ske og jeg overlever, har jeg muligheden for at genleve min ''drøm'' om at leve i et FallOut 3 univers, hvor jeg kan loot skrældespande og den slags.. overleve.. lol.
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll