Quote (Zinaroth @ Apr 14 2013 02:13pm)
Det var godt nok ekstremt mange penge at bruge på et spil som ikke er en Collector's Edition, hvorfor skal det være så dyrt?
well, normale spil på stadie med bf3 der lige er udgivet koster omkring 400-500 kr right ? har godt nok ik købt særlige mange for nylig så ved sku ik hva prisen er nu om dage
jeg ga kun 350 tror jeg det var for spillet. de sidste 400 er for alle updateringer og en masse bonus ting, faktisk havde jeg ik regnet med at bruge mere end 350. troede jeg havde spillet med i premium pakken, men det havde jeg så ikke og måtte slippe de 350 mere uventet
gaming industrien er helt kneppet, specielt bf3/cod/moh og alt det fis.. det er samme firma der står får hele lortet de hiver bare penge ind alle steder fra.. men når det så er sagt, så syntes jeg ik 700 kr er så slemt.. jeg får alle expansions og alle bonus ting med som dem der kun har spillet skal købe sig til
700 kr sammenlignet med hva det koster at spille wow over 1-2 år eller en simpel tur i byen med at par gram coke og nogle flasker sprut så det småpenge
This post was edited by lulzz on Apr 14 2013 11:06am