d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Elder Scrolls Online > Andre Som Glæder Sig :) ?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Mar 18 2013 06:14pm
nogen der som mig skal spille elder scrolls online når det udkommer engang :) ?

ser satme godt ud det spil!
Member
Gold: 238,327.92
Mar 18 2013 06:31pm
Jeg er ret skeptisk, synes mere og mere det lyder som om de laver en GW2 og gør det super casual.
Men vi må se, glæder mig stadig rigtig meget. Skal spille det sammen med en 4-5 stykker, og starter også vores egen raiding guild hvis det viser sig at være tiden værd og PvE content er godt.
I modsætning til GW2 som jo bare var en stor sæk stinkende lort.
Member
Mar 18 2013 06:39pm
Quote (Zinaroth @ Mar 19 2013 01:31am)
Jeg er ret skeptisk, synes mere og mere det lyder som om de laver en GW2 og gør det super casual.
Men vi må se, glæder mig stadig rigtig meget. Skal spille det sammen med en 4-5 stykker, og starter også vores egen raiding guild hvis det viser sig at være tiden værd og PvE content er godt.
I modsætning til GW2 som jo bare var en stor sæk stinkende lort.

har ikke lige spillet det gw der men har set video's og synes det er for meget cartoon agtigt :/ det her ser rigtig fedt ud + skyrim var jo godt :)
Member
Mar 19 2013 08:23am
Quote (MischaDK @ Mar 19 2013 01:39am)
har ikke lige spillet det gw der men har set video's og synes det er for meget cartoon agtigt :/ det her ser rigtig fedt ud + skyrim var jo godt :)

Skyrim var et single player spil lavet af et andet spilfirma.
Det eneste de har tilfælles er universet.
Men ja Elder Scrolls har altid været en fed serie og nogle fede spil. :)
Member
Gold: 20.00
Mar 19 2013 10:40am
Jeg kunne godt overveje det.

GuildWars2 havde en mega nice leveling phase - men endgame var det værste lort...
Member
Mar 19 2013 12:42pm
Quote (Zinaroth @ Mar 19 2013 03:23pm)
Skyrim var et single player spil lavet af et andet spilfirma.
Det eneste de har tilfælles er universet.
Men ja Elder Scrolls har altid været en fed serie og nogle fede spil. :)

yep i know man :) var nu bare lige for og vise at der er forskel på wow og skyrim/elder scrolls serien :)

Quote (eLmasten @ Mar 19 2013 05:40pm)
Jeg kunne godt overveje det.

GuildWars2 havde en mega nice leveling phase - men endgame var det værste lort...

synes jeg lidt du skulle :) for det diablo 3 er desværre til og lukke op og sk*** i :/ og nej har ikke en skod char :) bare kedeligt og lidt for tegneserie agtigt :)

det jeg synes der er fedt ved skyrim/elder er at spillet udvikler sig eller hvad man siger efter hvilken vej du vælger og gå :)

og så er deres skill system jo heller ikke til og brokke sig over :)

This post was edited by MischaDK on Mar 19 2013 12:42pm
Member
Mar 19 2013 01:00pm
Quote (MischaDK @ Mar 19 2013 07:42pm)
yep i know man :) var nu bare lige for og vise at der er forskel på wow og skyrim/elder scrolls serien :)

Du viste da ikke noget? :P
Det ved jeg godt der er, hvorfor nævner du pludselig WoW?
Du bliver ved med at nævne "Skyrim/Elder Scrolls", har du spillet andre spil i serien end Skyrim?
De har vidt forkellige leveling systems og Elder Scrolls Online kommer til at have et helt nyt et, men du bliver ved med at trække Skyrim op som eksempel.
Sorry hvis jeg fornærmer dig men det virker som om du ikke ved hvad du snakker om og bare lige har set en trailer eller to for TESO og nu kom her på forummet for at snakke om det.
Det er fint nok, men måske du burde undersøge det og Elder Scrolls universet nærmere hvis du vil indgå i en samtale om det.

Member
Mar 19 2013 01:13pm
Quote (Zinaroth @ Mar 19 2013 08:00pm)
Du viste da ikke noget? :P
Det ved jeg godt der er, hvorfor nævner du pludselig WoW?
Du bliver ved med at nævne "Skyrim/Elder Scrolls", har du spillet andre spil i serien end Skyrim?
De har vidt forkellige leveling systems og Elder Scrolls Online kommer til at have et helt nyt et, men du bliver ved med at trække Skyrim op som eksempel.
Sorry hvis jeg fornærmer dig men det virker som om du ikke ved hvad du snakker om og bare lige har set en trailer eller to for TESO og nu kom her på forummet for at snakke om det.
Det er fint nok, men måske du burde undersøge det og Elder Scrolls universet nærmere hvis du vil indgå i en samtale om det.

tjaaeh du kan vel have ret men de ligner jo hinanden vel ? har kun spillet skyrim ja :) men det var nu ikke for spille klog jo :P var nu kun for og høre ..

og self vidste jeg at skyrim var single player ? som jeg siger har jeg spillet det :) og de har ikke lavet et online spil før elder scrolls online og som jeg høre i deres video's bliver det samme skill system som skyrim :) ?

og grunden til jeg nævner wow og guild wars er fordi det er de spil der ligner men cartoon graifk som jeg sagde længere oppe

derfor jeg skrev om der var andre der glædede sig til et ordentlig spil ^^

This post was edited by MischaDK on Mar 19 2013 01:16pm
Member
Mar 19 2013 05:23pm
Jeg synes ikke rigtig ESO af hvad jeg har set indtil nu ligner Skyrim ret meget.
Stemningen i ESO er generelt knap så dyster, men det er vel bare lige indtil man kommer ned i en eller anden skummel grotte eller angrib en af Molag Bals ankere. :P
Jeg tror måske det var Battlespire der også har haft noget multiplayer, men ellers har du ret i at ingen Elder Scrolls spil nogensinde officielt har været mere end single player.

Okay hvor har du hørt det bliver samme skill system? Det er ikke den forståelse jeg har fået af det. :)

Tja jeg er nu ligeglad med om spil har en art style der kan virke lidt tegneserieagtigt, så længe gameplay er okay. Synes bestemt hverken GW2 eller WoW er specielt grimme spil, men du har ret, deres stil er med til at gøre dem knap så dystre.

Jeg håber det bliver et ordentligt spil, det må tiden vise. :)

Som sagt glædede jeg mig meget til GW2, og det var et kæmpe flop for mit vedkommende.
Jeg synes mange aspekter i ESO minder om GW2, men jeg håber at det ikke viser sig at være sådan!
Member
Mar 19 2013 05:36pm
Quote (Zinaroth @ Mar 20 2013 12:23am)
Jeg synes ikke rigtig ESO af hvad jeg har set indtil nu ligner Skyrim ret meget.
Stemningen i ESO er generelt knap så dyster, men det er vel bare lige indtil man kommer ned i en eller anden skummel grotte eller angrib en af Molag Bals ankere. :P
Jeg tror måske det var Battlespire der også har haft noget multiplayer, men ellers har du ret i at ingen Elder Scrolls spil nogensinde officielt har været mere end single player.

Okay hvor har du hørt det bliver samme skill system? Det er ikke den forståelse jeg har fået af det. :)

Tja jeg er nu ligeglad med om spil har en art style der kan virke lidt tegneserieagtigt, så længe gameplay er okay. Synes bestemt hverken GW2 eller WoW er specielt grimme spil, men du har ret, deres stil er med til at gøre dem knap så dystre.

Jeg håber det bliver et ordentligt spil, det må tiden vise. :)

Som sagt glædede jeg mig meget til GW2, og det var et kæmpe flop for mit vedkommende.
Jeg synes mange aspekter i ESO minder om GW2, men jeg håber at det ikke viser sig at være sådan!

håber også det bliver et ordentligt spil :) ang det med skil systemet vil jeg lige finde videoen til dig imorgen og smide linket til dig :)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll