Quote (Whyred @ 18 Mar 2013 16:46)
Hold kæft...
Kan på ingen måde sætte mig i dit sted, men for pokker hvor lyder det forfærdeligt. Det er virkelig trist at nogle skader (går ud fra det var en skade) kan påvirke ens førlighed gennem resten af livet. Håber virkelig at du går nogle bedre nyheder i møde fremover, og at det viser sig at du kan dyrke let til moderat sport når det værste har lagt sig.
Har selv problemer i mit knæ, men lægerne kan ikke finde ud af hvad der er galt, det påvirker ikke min hverdag men svær motion er ikke uden smerter. De ortopædfolk jeg har snakket med har ikke set ud som om det var noget vildt slemt, men omvendt har ingen af dem kunne stille en diagnose. Så hvis alt går helt galt kan jeg måske sætte mig i dit sted engang, men det forventer jeg dog ikke.
Hold hovedet højt.
Det var lidt det samme med mig. Jeg har haft ondt i det siden februar sidste år, men de kunne heller ikke finde ud af hvad det var. Det var ikke korsbånd eller ledbånd så efter MR scanning troede de at det var menisken. Håber ikke du går med det sammen som mig for mit kom bare sådan uden videre. Jeg kan kun komme i tanke om et lille uheld jeg havde til noget indendørs fodbold, men det var ikke noget slemt så derfor fik jeg det aldrig tjekket. Det var først flere måneder efter det begyndte at gøre ondt. Jeg har også kunne gå løbe let uden problemer det var kun ved hård belasning at det gjorde ondt og knæet blev ustabilt.