d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Lod Rd Bypass
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Mar 2 2013 03:24pm
hey folkens

jeg har et problem når jeg spiller diablo 2 lod og f.eks ''mf'er'' eller lign og joiner mange baner indenfor kort tid så får jeg realm down i flere timer..
så jeg tænkte på om man ikk bare kan ændre sin ip adresse ellers noget i den stil og så er det væk? :)
har søgt lidt på google og på youtube men syntes ikk rigtig jeg finder nogle svar :/ der var en der sagde man bare skulle gå ind i ''start''->''kør''->skrive ''cmd''-> og så skrive ipconfig i den box der kommer frem og så enter. men har stadig realm down når jeg har gjordt det :/

jeg er sikker på der er mange andre med samme problem som mig men eftersom man ikk må hentyde til tredje parts programmer her på jsp kalder jeg det ''mfe'' når ''computeren'' spiller selv
Member
Gold: 12,213.40
Mar 2 2013 03:25pm
Cd key swapping >
Member
Mar 2 2013 06:25pm
Quote (TheAngel @ Mar 2 2013 10:25pm)
Cd key swapping >

man må da kunne gøre det ''legit''? :/
Member
Gold: 75.00
Mar 2 2013 07:09pm
Quote (valbyboy @ 2 Mar 2013 23:24)
hey folkens

jeg har et problem når jeg spiller diablo 2 lod og f.eks ''mf'er'' eller lign og joiner mange baner indenfor kort tid så får jeg realm down i flere timer..
så jeg tænkte på om man ikk bare kan ændre sin ip adresse ellers noget i den stil og så er det væk? :)
har søgt lidt på google og på youtube men syntes ikk rigtig jeg finder nogle svar :/ der var en der sagde man bare skulle gå ind i ''start''->''kør''->skrive ''cmd''-> og så skrive ipconfig i den box der kommer frem og så enter. men har stadig realm down når jeg har gjordt det :/

jeg er sikker på der er mange andre med samme problem som mig men eftersom man ikk må hentyde til tredje parts programmer her på jsp kalder jeg det ''mfe'' når ''computeren'' spiller selv

Håber det er en joke?

Google: D2 cd key swap eller d2 cd key changer
Held og lykke med at sætte det op
:lol:
Member
Mar 2 2013 07:16pm
Quote (IAcid @ Mar 3 2013 02:09am)
Håber det er en joke?

Google: D2 cd key swap eller d2 cd key changer
Held og lykke med at sætte det op
:lol:

nej det er ikke en joke, og jeg har ikke temp ban jeg har realm down!

kan godt komme ind på battle net kan bare ikk vælge nogle chars så kan ikk se hvad min cd key skulle have med det og gøre eftersom jeg har 2 cd keys og ikk kan komme ind på nogen af dem

inden du prøve og gøre andre til grin så læs lige, det er ikk temp ban det er rd.! (mange tror det er det samme)

forskellen er her-> http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64695077

kan bare ikk komme videre når jeg er logget ind på min router fordi min side ser anderledes ud end ham i guidens
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll