d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Eller 3
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 30%
Mar 2 2013 12:29pm
Hvad synes i er bedst har ikke selv prøvet 3'eren så ville gerne høre jeres mening
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Mar 2 2013 01:36pm
2'eren!
har ikk prøvet 3'eren men af hvad jeg har set af videoer ligner det mere wow end d2
Member
Gold: 780.00
Mar 2 2013 05:20pm
Quote (valbyboy @ Mar 2 2013 09:36pm)
2'eren!
har ikk prøvet 3'eren men af hvad jeg har set af videoer ligner det mere wow end d2

Har du svært ved at læse?
Member
Mar 2 2013 05:41pm
Quote (Historyx @ Mar 3 2013 12:20am)
Har du svært ved at læse?

nej? giver ham min mening og ifølge mig skal 3'eren aldrig prøves hvis man er til diablo.
Quote (DgRade150 @ Mar 2 2013 07:29pm)
ville gerne høre jeres mening

kan du ikk læse? ^^

for det første se nogle trailere, pvp video'er osv. det er 100% wow (også lavet efter wow og ikke diablo)
for det andet, cain vores elskede cain den eneste der har været i diablo siden 1'eren bliver dræbt i starten? af nogle fucking insekter? LOL!

af hvad jeg har set er det eneste der minder bare en lille smule om diablo 2 er at nogle af deres char's hedder det samme som i d2 og nogle våben hedder det samme som i d2 og sikkert os nogle af bosserne det skal jeg ikk kunne sige

ellers har det intet med diablo og gøre, det skulle hedde wow2

This post was edited by valbyboy on Mar 2 2013 05:42pm
Member
Gold: 780.00
Mar 2 2013 05:47pm
Quote (valbyboy @ Mar 3 2013 01:41am)
nej? giver ham min mening og ifølge mig skal 3'eren aldrig prøves hvis man er til diablo.

kan du ikk læse? ^^

for det første se nogle trailere, pvp video'er osv. det er 100% wow (også lavet efter wow og ikke diablo)
for det andet, cain vores elskede cain den eneste der har været i diablo siden 1'eren bliver dræbt i starten? af nogle fucking insekter? LOL!

af hvad jeg har set er det eneste der minder bare en lille smule om diablo 2 er at nogle af deres char's hedder det samme som i d2 og nogle våben hedder det samme som i d2 og sikkert os nogle af bosserne det skal jeg ikk kunne sige

ellers har det intet med diablo og gøre, det skulle hedde wow2

Du har ikke prøvet spillet så din mening kan ikke bruges til noget
Member
Mar 2 2013 05:50pm
Quote (Historyx @ Mar 3 2013 12:47am)
Du har ikke prøvet spillet så din mening kan ikke bruges til noget

hvorfor er du så sur kiddo? xD
han spørger om folks meninger jeg giver ham bare min?
og nej har ikk prøvet det men hvis du nu kunne læse ville du se at jeg heller ikk gider prøve det for i min mening (han ville jo have folks mening er du med?) skal diablo 3 ikke engang prøves fordi det ødelægger diablo fuldstændigt..

hvad er dit problem helt præcist?

er det fordi du ikk kan forstå det? for kan godt skære det helt ud i pap for dig hvis du stadig ikke er med..
Member
Gold: 75.00
Mar 2 2013 07:14pm
Quote (valbyboy @ 3 Mar 2013 01:50)
og nej har ikk prøvet det men hvis du nu kunne læse ville du se at jeg heller ikk gider prøve det for i min mening (han ville jo have folks mening er du med?) skal diablo 3 ikke engang prøves fordi det ødelægger diablo fuldstændigt..

er det fordi du ikk kan forstå det? for kan godt skære det helt ud i pap for dig hvis du stadig ikke er med..

Er det ikke ret indlysende hvad han mener?
Du kan godt komme med din mening om noget du aldrig har prøvet men det kan ingen bruge til noget
Member
Mar 2 2013 07:19pm
Quote (IAcid @ Mar 3 2013 02:14am)
Er det ikke ret indlysende hvad han mener?
Du kan godt komme med din mening om noget du aldrig har prøvet men det kan ingen bruge til noget

indtil videre har jeg da været mere hjælpsom end både dig og ham den anden tumpe ^^

jeg har givet ham MIN MENING i spammer bare at min mening ikk er god nok, så giv ham jeres?

prøv nu og læs smarte han spørger om vores MENING og min MENING er at det aldrig skal prøves eftersom det ødelægger diablo serien fuldstændigt!
bare at læse om det og se videoer er nok til at man holder sig væk hvis man er til diablo
Member
Mar 2 2013 09:15pm
Quote (valbyboy @ Mar 3 2013 12:50am)

Hvordan kan du have en mening om noget du ikke har prøvet?

Troede det samme som dig indtil jeg faktisk prøvede det. og kan kun sige d3 er faktisk ret godt...

Member
Gold: 75.00
Mar 3 2013 02:23am
Quote (valbyboy @ 3 Mar 2013 03:19)
indtil videre har jeg da været mere hjælpsom end både dig og ham den anden tumpe ^^

jeg har givet ham MIN MENING i spammer bare at min mening ikk er god nok, så giv ham jeres?

prøv nu og læs smarte han spørger om vores MENING og min MENING er at det aldrig skal prøves eftersom det ødelægger diablo serien fuldstændigt!
bare at læse om det og se videoer er nok til at man holder sig væk hvis man er til diablo

Din mening er stadig baseret på videoer og hvad du tror og hører ude i byen
Siger ikke din mening ikke er god nok
Din mening er bare ikke så meget værd når du aldrig har prøvet spillet

Quote (CatGoesBoom @ 3 Mar 2013 05:15)
Hvordan kan du have en mening om noget du ikke har prøvet?

Troede det samme som dig indtil jeg faktisk prøvede det. og kan kun sige d3 er faktisk ret godt...

Perfekt eksempel her!
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll