Quote (Thau @ Feb 19 2013 06:23pm)
Umiddelbart ville jeg ikke gå efter en 2,5 år gammel pc på nogen måde. Hvis et produkt fejler i pc'en grundet slitage eller lignende kan du jo ikke få retur fra vedkommende da det er privatkøb, samt garantien på de forskellige produkter så småt er ved at udløbe.
Derudover ville jeg vurdere de 3500 som en smule overpris, en lille hurtig google søgning forklarer jo pænt hvordan ingen af de produkter der sidder i hans spand pt går for over 1000 kroner fra
NY stand af.
Udover det er det jo nogle halv gamle produkter der sidder i hans pc, og jeg vil tro at de nyere spil der kommer på markedet løbende simpelthen ikke ville kunne køre på den computer. Et benchmark resultat ville være i den meget lave ende ville jeg gætte på. Du kan sikkert bruge den uden større problemer til LoL og noget CS.
1000kr lyder relativt fornuftigt for spanden i sig selv. Personligt ville jeg kun købe den til at skulle bruge som server eller sådan noget

Held og lykke med det mate.
/e:
Du kan jo nøjes med et par tusinde kroner og smidde efter en sprit ny computer. Hvis du går efter stationær kan du sagtens baske noget godt lir sammen til rigtige billige penge. Problemet er lige så snart du skal have en gamer laptop, de er godt krydret i prisen, men stationær kan du få til billige penge.
Quote (JVL @ Feb 19 2013 06:52pm)
Jeg ville slet ikke smide penge i sådan en gammel pc.
Tak begge

Jeg har nada forstand på computere, og da jeg kun lever på s.u. skal den jo helst heller ikke vær for dyr

Hvis det er muligt at få en OK computer til 2000 kr eller deromkring, er der så ikke en rar sjæl der vil linke mig til et sted eller give mig nogle fif om hvor jeg finder sådan en henne, eller noget..
Det SKAL være stationær
This post was edited by Headshot on Feb 19 2013 12:01pm