Quote (Grandebedte @ Jan 30 2013 02:48am)
Lagger du kun i Diablo, eller er hele din forbindelse skod på de der tidspunkter? Tjek evt. via speedtest.net, og se om du får det, du betaler for.
Ville anbefale at du bruger TDC's hastighedstest i stedet da serveren du downloader/uploader til højst sandsynligvis har en nærmere lokalitet end speedtest har. Så vidt jeg lige kunne læse mig til har TDC flere testservere placeret rundt om i landet hvorved du får de bedste pingtider. Speedtest har én enkelt testserver stående ved et kollegienet i Odense og så ellers en masse i København.
Nu ved jeg ikke lige hvilken udbyder du bruger Hore_to_the_t, men du kan eventuelt ringe ind til din teleudbyder og bede dem resette din ISP hvis du oplever et utal af problemer med det her. Det har jeg før gjort, og det har rettet nogle problemer der har været på min linje da min udbyder (TDC) flere gange sendte korrupte datapakker som gik tabt, ved et reset blev problemerne udbedret meget hurtigt.
Vil også gerne lige pointere at du aldrig rigtigt får den hastighed du betaler for, da der altid er gemt ~15% af din internet kapacitet til overhead, og bruger du fjernsyn m.v. som kører på samme linje som dit internet vil det også bliver påvirket hvis du har flere ting kørende samtidigt. Håber det giver et nogenlunde svar på det du efterspørger.
Sidst men ikke mindst kan det være din router simpelthen ikke virker optimalt, du kan prøve at resette den tilbage til fabriksindstillinger eller opdatere din software på din router (det kan du typisk downloade ganske gratis via producentens hjemmeside)
Hvis det ikke lige giver noget nogenlunde svar er du velkommen til at skrive en PM, eller svare tilbage her. Kigger lige ind forbi topic'en i morgen engang.
Held og lykke

/e: Link til testen:
http://hastighedstest.tdc.dk/This post was edited by Thau on Jan 30 2013 05:20am