d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Need Pc Help Plz
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2.00
Jan 22 2013 06:17pm
Min ven har bedt mig om at hjælpe ham med en ny computer. Jeg ved dog ingenting om hardware, og er derfor en anelse ubrugelig. Jeg ved dog at der sidder en del herinde som har forstand på det stads, så jeg tænkte I kunne assistere mig.

Han skal bruge en stationær til gaming. Han vil gerne spille ting som Diablo 3, Battlefield 3 og Need for Speed Most Wanted (altså det nye)
Ting skal køre flydende selv med høj opløsning og alverdens detaljer og den slags spas. Hans budget er 8000-9000 kroner. Jeg ved som sagt intet, men tror det er et nogenlunde realistisk ønske?

Han kan ikke selv samle en, så hvis folk kunne hjælpe med en færdigbygget computer ville jeg blive glad og den slags. Kan godt smide FG efter en der kommer med et forslag han ender med at købe.

Og inden folk linker til vores 'officielle' tråd må jeg hellere pointere at jeg har postet der, men det ikke blev til så meget.
Member
Gold: 33,314.00
Jan 22 2013 11:35pm
Jeg står også og skal købe ny og køber nok en inde ved mm vision de har en masse færdigbyggede hvor man kan tilpasse dem. Den der hedder gamling green tror jeg du skal tá et kig på tá en i7 cpu og en 500gb ssd så rammer du hans pris hvis du skal ha Windows med ryger den op på 9300 men så kan du gå ned på 250gb ssd og så er du under 9k igen.
Member
Gold: 238,327.92
Jan 23 2013 04:33am
Min computer kommer også fra mm-vision, dem kan jeg stærkt anbefale, har kun fået god service derinde.
Jeg tvivler dog på at du kan få en til 9000 kroner medmindre han selv har skærm, tastatur, højtalere osv.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll