Quote (eLmasten @ Dec 27 2012 12:29am)
Okay vildt nok - en af mine gamle bedste venner var også uber gamer som mig. Men han mistede også pludselig lysten for 3 år siden og har ikke gamet siden..
Han har ikke engang en stationær.. ikke engang en mus... han "tjekker" facebook på en macbook.. Oo?!
Det sidste spil jeg spillede var WoW, og det var godt nok en tidsrøver. Kunne også mærke det gik lidt udover mit socialt liv, ikke at jeg ville sige nej til byen/fester osv. men man opsøger det ikke selv lige så meget når man alligevel bare kan hygge sig med at game derhjemme.
Så jeg besluttede mig for at ligge det på hylden for et år siden, og det er jeg super glad for, har slet ikke haft en trang til at spille det siden, og har også solgt mit acc for ikke så længe siden. Desuden synes jeg også at jeg har fået mindre og mindre tid til det, i takt med at man flytter og starter på studie.
Og det går ikke at være casual gamer i et spil som wow/diablo 3, da jeg elsker at vinde og være blandt de bedste

FPS spil var jeg helt vild med som knægt, men det keder mig instant nu jo mindre jeg spiller sammen med nogle venner.
Til gengæld mangler jeg en hobby siden jeg er stoppet, og jeg kan simpelthen ikke finde på noget :/
e: og i forhold til dit topic, så tror jeg sagtens jeg kunne finde på at game når jeg bliver pensionist

man får masser af tid på det tidspunkt, samt ens børnebørn nok ville elske at komme over at game hos farfar/morfar!
This post was edited by BackInBusiness on Dec 27 2012 06:05am