Quote (Hore_to_the_t @ Nov 11 2012 05:17pm)
reported
why?..
Quote (Whyred @ Nov 11 2012 05:18pm)
Det er vel egentlig utroligt simpelt. Man skal ikke låne noget ud, som man ikke er forberedt på ikke at få igen. Hvis man kan leve med den præmis så skulle der ikke være nogen problemer.
Jeg har altid fulgt min fornemmelse af folk og jeg er aldrig blevet snydt. Men hvis jeg blev, så ville jeg acceptere det, for det ville 100 % være min egen fejl.
i know, men for nogle kan det være svært at sige nej (også for mig), derfor tænkte jeg at hvis der var et topic hvor man kunne se hvordan det er gået andre kunne det hjælpe dem med at sige nej og holde fast i det.
selv de mest simple ting kan være svære for nogle.
jeg har skam også accepteret min fejl, men det er da stadig ærgeligt at skulle straffes for at være godtroende

Quote (Headshot @ Nov 11 2012 05:20pm)
En anden måde at hænge PoD_Clan ud. Kunne du ikke bare have lavet et topic hvor du klagede over at han ikke havde betalt tilbage i stedet?
her skriver jeg bare mit eksempel, ja muligvis hænger det ham ud, men for mig virkede det bare bedre at lave et topic hvor man kan fortælle om sine fejl og forbygge det istedet for at lave hate topics, men kan også bare sige man skal unlade navne,
This post was edited by fiepigen on Nov 11 2012 09:28am