☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Half Life Multiplayer Hvilket ? > Skal Være Ligesom Det Helt Gamle ;p
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 195
Replies: 3
Track Topic
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#1
Sep 22 2012 01:44pm
hvilket half life spil er nyest hvor man kan spille multiplayer ? skal være i samme stil med det originale hvor man spillede crossfire hvor man skulle plante atom bomben
nogen der ved om der er sådan et i såfald hvilket ?
MischaDK
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold
:
51.50
Warn: 30%
#2
Sep 22 2012 01:56pm
eller virker half life 1 stadigvæk i multiplayer ?
Serria
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold
:
520.00
Trader:
Trusted
#3
Sep 22 2012 02:20pm
Quote (MischaDK @ 22 Sep 2012 21:56)
eller virker half life 1 stadigvæk i multiplayer ?
gør det
BackInBusiness
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold
:
0.00
#4
Sep 23 2012 02:05am
Quote (MischaDK @ Sep 22 2012 09:56pm)
eller virker half life 1 stadigvæk i multiplayer ?
Ja half-life virker stadig! Kongespil, og du kan sagtens finde en del aktive servers..
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact