d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Half Life Multiplayer Hvilket ? > Skal Være Ligesom Det Helt Gamle ;p
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Sep 22 2012 01:44pm
hvilket half life spil er nyest hvor man kan spille multiplayer ? skal være i samme stil med det originale hvor man spillede crossfire hvor man skulle plante atom bomben

nogen der ved om der er sådan et i såfald hvilket ?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Sep 22 2012 01:56pm
eller virker half life 1 stadigvæk i multiplayer ?
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Sep 22 2012 02:20pm
Quote (MischaDK @ 22 Sep 2012 21:56)
eller virker half life 1 stadigvæk i multiplayer ?


gør det
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Sep 23 2012 02:05am
Quote (MischaDK @ Sep 22 2012 09:56pm)
eller virker half life 1 stadigvæk i multiplayer ?


Ja half-life virker stadig! Kongespil, og du kan sagtens finde en del aktive servers.. :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll