Spillet udkommer officielt d. 28 August, og d. 25 August for dem som har forudkøbt spillet!Liste over danskere, som jeg tror/ved skal spille spillet:eLmasten
Sweek1e (måske)
LazyDazy (mig selv..)
kqster (tror jeg)Lille liste, så jeg håber flere danskere vil give det en chance!
eLmasten har desuden lavet denne fine hjemmeside:
http://eternitygw2.guildlaunch.com/forums/index.php?gid=271214&sid=9ba37d9731246fcc63b1ff02eddc3995I kan joine guildet, hvis i har lyst, og få en god start ud af spillet

Lidt information til spillet:
PvP
sPvP (Structured PvP)
Er du til PvP og slet ikke PvE? Så er der gode nyheder!
Du behøver slet ikke PvE! Fra lvl 1, kan du hoppe direkte ind i PvP, og være på lige fod med alle andre.
Du har adgang til alle skills/spells, alle trait points, max stat armors og våben.
Det skal så siges, at dem, som har PvP'et i længere tid, har adgang til fede armors/våben som de har unlocked. De har Højere Ranks, og PvP titles som de kan blære sig lidt med osv..
WvW (World vs World vs World)
Denne mode er PvP og PvE blandet sammen.
Modsat sPvP har du ikke adgang til alle skills/spells osv, så en på lvl 80 har fordel over en på lvl 20.
Kampe forgår over 2 uger lange kampe, hvor 3 servere er mod hinanden, hvor hundredvis af spillere prøver at overtage hinandens slotte, camps, og små borge.
PvE
I stedet for de traditionelle quester hvor du skal dræbe 10 rotter, og samle 10 gede hjerner, har spillet et Dynamic Event system, hvor questsene sker helt af sig selv, og springer ud i nye hændelser efter de er klaret!
Ingen gear grind, som vi kender det fra de fleste spil, selv en casual spiller vil have mulighed for at skaffe items med max stats på forholdsvis kort tid.
I stedet fokusere spillet på det kosmetiske, så armors der ser NICE ud, tager sin tid at anskaffe.
Er i interesserende i spillet, men mangler lidt overbevisning, så skriv!