d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
12316Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 215.05
Aug 19 2012 01:55am
http://www.scootergalleri.dk/video/off_topic/101239-stoppet_paa_suzuki_smx

Blev stoppet efter politiet slæbte der store Ford Mondeo ned på cykelstierne og de var noget så fastbesluttet på at jeg skulle stoppes, koste det hvad det ville, flere gange overhalede de mig og
kørte skråt ind foran en ligesom de gør på film og station 2 hvis i har set det, og flere gange
måtte jeg undvige dem ved at køre 5-10 cm fra murene rundt om mig og en enkelt gang ramte jeg også
deres sidespejl.

Motoren døde da jeg drejede opad en stejl bakke i fjerde gear og de kom endnu engang foran mig og jeg
måtte desværre opgive, alt i alt lyder bøden nok på 4000kr - 5000kr, men kan få den halveret eftersom
at jeg er studerende og under 18 år, så 2000kr - 3000kr maks regner jeg med, og så skal der også
smides tundele på den når jeg får den tilbage for 2-3000kr.

Nu er jeg fuldt ud klar til næste gang de sætter efter mig, nu ved jeg hvordan de kører og at de stier jeg skal køre på, skal være mindre endnu, havde ikke regnet med at de ville slæbe en bil med ud på de små
stier jeg allerede befandt mig på, skal lige siges at jeg kørte på vejen til at starte med, det var først
da jeg så blink og hørte dem jeg kørte på stier, shit happens :-)

Jeg ved nu hvilke stier jeg skal køre på næste gang de jagter mig, det her var anden gang jeg er blevet
jagtet i samme uge :-D Og som i kan se i videon så gik det jo ikke særligt godt anden gang.

Nu venter jeg bare de næste 3-5 uger på et opkald om at jeg må hente min Suzuki smx, så jeg kan få bestilt nogle nye dele hjem til den :-D

Ser på det som en tvunget renovation af knallert :-) Og en lærestreg om at de stier jeg kørte på var ALT for store åbenbart, troede kun det var motorcykler de ville slæbe ind på stier :-)
Member
Gold: 71,610.36
Aug 19 2012 01:59am
Hård type alligevel! :hail:
Member
Aug 19 2012 02:06am
Quote (berens @ Aug 19 2012 08:59am)
Hård type alligevel!  :hail:

Overhovedet ikke, er bare lidt kold overfor politiet når det har med knallerter at gøre :-D
Som om de ikke selv husker den gang de var på min alder og lå og drønede rundt på deres 4 gears maskiner
Honda Dax, Yamaha FS osv.

Det er de skide regler, de ville stoppe mig pga. jeg ingen hjelm havde på :-D
Er jeg faktisk glad for at jeg ikke havde, ellers kunne de bare have sparket mig af den eller åbnet en dør ud foran mig
og på den måde også have ødelagt knallerten, den er lige sat i stand for 17800kr så ville det da være en skam hvis den blev
totalskadet :-)

Men de var noget så gale da de trådte ud af bilen og fløj hen og tog fat i mig, stod og råbte mig ind i ansigtet jeg stod bare helt
stille og sagde med normal tone at han skulle falde ned, det var tråds alt dem der var ved at køre 2 unge piger og 1 ung fyr ned
fordi de ville slæbe en bil med ned på cykelstierne, men de indrømmede da trods alt at de kunne se jeg havde styr på min kørsel,
og at jeg på intet tidspunkt var i nærheden af at udsætte andre for fare udover mig selv :-D
Member
Gold: 578.20
Aug 19 2012 02:38am
Det var sgu da hjernedødt.
Member
Aug 19 2012 02:49am
Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 09:38am)
Det var sgu da hjernedødt.

Hjernedødt fra begge sider, men eftersom min er beregnet til at køre på stier og deres brede Ford er beregnet til vej
vil jeg nu stå fast i at det var mindst lige så hjernedødt fra deres side af, jeg bliver jo ikke dårligere til at køre bare fordi jeg ingen hjelm
har på, ligesom man heller ikke kører dårligere bil bare fordi man intet kørekort har med sig (men har taget kortet).

Det kunne meget vel være endt meget galt ved at ligge og køre efter mig med en bil i høj fart på cykelstierne når der er folk på stierne
at jeg så valgte at køre opad den bakke var meget dumt, var jeg fortsat lige ud 2-300 meter mere, kom jeg til en tunnel de ikke kunne
få deres bil igennem, og så var løbet kørt for dem, men tænkte nok heller ikke helt klart når de ligger i røven på en og konstant prøver at
op foran en, så de kan køre ind foran, hvilket også er farligt når jeg kommer kørende 60-70 km/t og har 3-4 meter at bremse i + at jeg skal holde
styr på hvilket gear jeg er i samme tid :-D

MEN næste gang får de hård konkurrence, der smider jeg den bare op på de 100km/t som den sagtens kan rende, det er først omkring 115km/t den ikke gider
at køre meget hurtigere :-)

Hjernedødt, ja måske, men har styr på min kørsel, da jeg har kørt motocross førhen.
Member
Gold: 578.20
Aug 19 2012 03:15am
100 km/t, shit det er hjernedødt.
Du risikere dig selv, men ikke mindst andre uskyldige livs i fare.
Folk, som dig, har jeg ingenting til overfor.. Bliv nu voksen, og tænk på andre end dig selv.
Member
Aug 19 2012 03:20am
Quote (LazyDazy @ Aug 19 2012 10:15am)
100 km/t, shit det er hjernedødt.
Du risikere dig selv, men ikke mindst andre uskyldige livs i fare.
Folk, som dig, har jeg ingenting til overfor.. Bliv nu voksen, og tænk på andre end dig selv.

Knallerten kører med motorcykel dæk, 17/21" fuldt ud, det er en kopi af motorcykel Suzuki SMX 400 SM
I ALLE andre EU lande er den godkendt til de farter, jeg kører som regel på vejene, fordi jeg selv har bedømt
at den er for stor til at køre på cykelstier

Jeg er fuldt ud ansvarsbevidst og bevidst om mine omgivelser, som betjentene selv udtalte så var jeg på intet
tidspunkt i nærheden af andre, og jeg kørte meget solidt uden kvaler.

Hvordan ville du køre 30 km/t på noget med 6 gear?

Lad os rykke det op til en bil, 45 km/t på 5 gear, det er umuligt det samme gælder knallert, motorcykler, supermotards, scootere osv.
Det eneste der er hjernedødt er Danmarks fart reglement på knallerter/scootere

Member
Gold: 7,525.26
Aug 19 2012 04:01am
Quote (FasterA @ 19 Aug 2012 10:20)

Det eneste der er hjernedødt er Danmarks fart reglement på knallerter/scootere

Med folk som dig derude, der tror at det aldrig kan gå galt, eller at du aldrig vil kunne komme ud for at skade andre med din kørsel. Ja så er jeg temmelig glad for at vi har de regler vi har.

Member
Gold: 3,440.83
Aug 19 2012 04:09am
rofl

hvis du ikke kan stikke af med noget der kører over 100 kmt så er der sku noget galt

det koster dig ca 5-6k. du siger du har brugt over 15k på mods. du godt klar over at næste gang de tager dig på den knallert og du har modded motoren så tager de hele lortet og sælger på aktion. + de bøder du får ?

lyder som en rigtig god måde at slå sig selv ihjel eller smide en masse penge i lokummet

og du skal skam ik tro de ik køre dig ned fordi du ik har hjelm på. kommer helt an på hvilken panser du møder. hvis det sker så er det bare fordi at du bremsede eller kørte ind foran dem. og i retten vil de altid få ret 2 pansere mod 1 knægt på ulovlig knallert som stikker af

spar dog dine penge og vent til du skal have bil
Member
Aug 19 2012 04:10am
Quote (Whyred @ Aug 19 2012 11:01am)
Med folk som dig derude, der tror at det aldrig kan gå galt, eller at du aldrig vil kunne komme ud for at skade andre med din kørsel. Ja så er jeg temmelig glad for at vi har de regler vi har.

Er da godt klar over at det ikke nødvendigvis behøves at være mig der kører galt, kunne så vel også være en der kørte ind i mig
Jeg kan godt køre galt selvfølgelig kan jeg det, har kørt i 6 år og er aldrig kørt galt på cross maskiner endnu

Alle kører galt en dag, eller laver en fejl, men hvis ikke vi havde de regler eller satte dem op, så ville vi heller ikke have
være i den situation at skulle "flygte" hvor man er meget mindre opmærksom hvis ikke man er vant til at køre i de hastigheder og i
et lettere skævt, humpet osv. terræn

Quote (lulzz @ Aug 19 2012 11:09am)
rofl

hvis du ikke kan stikke af med noget der kører over 100 kmt så er der sku noget galt

det koster dig ca 5-6k. du siger du har brugt over 15k på mods. du godt klar over at næste gang de tager dig på den knallert og du har modded motoren så tager de hele lortet og sælger på aktion. + de bøder du får ?

lyder som en rigtig god måde at slå sig selv ihjel eller smide en masse penge i lokummet

og du skal skam ik tro de ik køre dig ned fordi du ik har hjelm på. kommer helt an på hvilken panser du møder. hvis det sker så er det bare fordi at du bremsede eller kørte ind foran dem. og i retten vil de altid få ret 2 pansere mod 1 knægt på ulovlig knallert som stikker af

spar dog dine penge og vent til du skal have bil

Har allerede for mange penge, har ikke noget at spare op til, ellers ville jeg ikke fyre mine
penge af på ting som renovering, kan godt lide mine ting ser ordentlige ud :-)

This post was edited by FasterA on Aug 19 2012 04:11am
Go Back To Dansk Topic List
12316Next
Add Reply New Topic New Poll