http://www.scootergalleri.dk/video/off_topic/101239-stoppet_paa_suzuki_smxBlev stoppet efter politiet slæbte der store Ford Mondeo ned på cykelstierne og de var noget så fastbesluttet på at jeg skulle stoppes, koste det hvad det ville, flere gange overhalede de mig og
kørte skråt ind foran en ligesom de gør på film og station 2 hvis i har set det, og flere gange
måtte jeg undvige dem ved at køre 5-10 cm fra murene rundt om mig og en enkelt gang ramte jeg også
deres sidespejl.
Motoren døde da jeg drejede opad en stejl bakke i fjerde gear og de kom endnu engang foran mig og jeg
måtte desværre opgive, alt i alt lyder bøden nok på 4000kr - 5000kr, men kan få den halveret eftersom
at jeg er studerende og under 18 år, så 2000kr - 3000kr maks regner jeg med, og så skal der også
smides tundele på den når jeg får den tilbage for 2-3000kr.
Nu er jeg fuldt ud klar til næste gang de sætter efter mig, nu ved jeg hvordan de kører og at de stier jeg skal køre på, skal være mindre endnu, havde ikke regnet med at de ville slæbe en bil med ud på de små
stier jeg allerede befandt mig på, skal lige siges at jeg kørte på vejen til at starte med, det var først
da jeg så blink og hørte dem jeg kørte på stier, shit happens :-)
Jeg ved nu hvilke stier jeg skal køre på næste gang de jagter mig, det her var anden gang jeg er blevet
jagtet i samme uge :-D Og som i kan se i videon så gik det jo ikke særligt godt anden gang.
Nu venter jeg bare de næste 3-5 uger på et opkald om at jeg må hente min Suzuki smx, så jeg kan få bestilt nogle nye dele hjem til den :-D
Ser på det som en tvunget renovation af knallert :-) Og en lærestreg om at de stier jeg kørte på var ALT for store åbenbart, troede kun det var motorcykler de ville slæbe ind på stier :-)