d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brug For Lidt Hjælp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 11 2012 06:39am
Hey, jeg har fået en stationær computer af min onkel som jeg har brugt for tredje gang nu, efter han havde formateret den.

Lige her indtil imorgen ca 7:30 virkede den fint og så faldt jeg i søvn (men havde glemt at slukke den)

Da jeg vågnede var den slukket og her når jeg kommer ind virker diverse hjemmesider ikke som Aim.com og Facebook.com + Pokerstars og Aim på computeren ikke virker.
Det er somom der ikke er noget netværk overhoved men jeg har netværk ellers ville jeg jo ikke kunne skrive det her, Syntes bare det er ekstremt underligt.

er der muligvis nogen der kender til det?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 11 2012 06:41am
Prøv inde under 'generelt' sektionen på www.spywarefri.dk der finder du med garanti mere kyndig hjælp end her.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 11 2012 06:43am


Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Aug 11 2012 08:25am
Quote (PoD_Clan @ Aug 11 2012 02:43pm)
http://i.imgur.com/L8SBC.png


formater igen
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Aug 11 2012 08:26am
Quote (Historyx @ Aug 11 2012 03:25pm)
formater igen


no fucking way haha
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 12 2012 01:21pm
Ved sku ikke hvad det kan være men jeg kan prøve at finde ud af det til imorgen :) og se hvad du kan gøre. Spørger It nørderne på min skole. :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll