d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Heroes Of Newerth
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Aug 10 2012 03:57pm
Kan se der er blevet lavet et LoL-topic, så nu vil jeg se om der er nogen der spiller HoN. Står og mangler nogen at spille med - 1750+
Member
Posts: 16,664
Joined: Nov 10 2010
Gold: 13.50
Aug 10 2012 04:56pm
Hey, jeg har ikke så gode stats, men jeg er da frisk på at spille, hvis det er. :p

Avalon1337 :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 11 2012 02:31am
Jeg er 1750+

eLmasten
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Aug 11 2012 06:37am
Quote (Avalon @ 10 Aug 2012 23:56)
Hey, jeg har ikke så gode stats, men jeg er da frisk på at spille, hvis det er. :p

Avalon1337 :)


Requested. Fabulouz

Quote (eLmasten @ 11 Aug 2012 09:31)
Jeg er 1750+

eLmasten


Requested. Palmitic
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll