Quote (Done @ Aug 10 2012 11:03pm)
Ja tror stadig Wc3 kører rimeligt online, men det meste er hvis nok bare lavet a bots... -.-'
folk bruger hostbots, for det fjerner normalt delay'et fra andre spillere :-)
og ja det er stadig aktivt, men der er mange russere, så gl^^