d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Spiller Warcraft 3? > Og Lige Kan Hjælpe? :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 10 2012 01:12pm
Når man har downloadet en map, hvordan får man den så ovre i selve spillet?

edit nvm

This post was edited by mhgpwner on Aug 10 2012 01:22pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Aug 10 2012 03:27pm
Er det stadigvæk aktivt online?
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 10 2012 04:03pm
Quote (Provo2100 @ 10 Aug 2012 22:27)
Er det stadigvæk aktivt online?


Ja tror stadig Wc3 kører rimeligt online, men det meste er hvis nok bare lavet a bots... -.-'
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 11 2012 02:33am
Der er stadig mange som spillet Dota på battle.net

men rigtig mange er gået fra efter som http://www.dota-league.com/ stoppede.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Aug 11 2012 04:51am
Quote (Done @ Aug 10 2012 11:03pm)
Ja tror stadig Wc3 kører rimeligt online, men det meste er hvis nok bare lavet a bots... -.-'


folk bruger hostbots, for det fjerner normalt delay'et fra andre spillere :-)

og ja det er stadig aktivt, men der er mange russere, så gl^^
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 11 2012 10:30am
det er fedt nok at spille et spil, man også spillede for 6-7 år siden, og så stadig ha glæde af det :D
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 11 2012 11:37am
Quote (mhgpwner @ 11 Aug 2012 17:30)
det er fedt nok at spille et spil, man også spillede for 6-7 år siden, og så stadig ha glæde af det :D


Kinda...
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 11 2012 12:27pm
Quote (mhgpwner @ 11 Aug 2012 18:30)
det er fedt nok at spille et spil, man også spillede for 6-7 år siden, og så stadig ha glæde af det :D


det er nok de bedste 200 kr jeg har brugt sammen med diablo
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Aug 12 2012 10:41am
Quote (Done @ Aug 10 2012 11:03pm)
Ja tror stadig Wc3 kører rimeligt online, men det meste er hvis nok bare lavet a bots... -.-'


Ja okay, troede ellers det var ved at være yt.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll