Quote (Done @ 9 Aug 2012 19:31)
alt gr + fn... eller ctrl + fn... tror jeg nok det er.. ellers så alt gr + den hvis play er på fx

fn og ned (play/pause) gør at den går ind på windows live center ellerh hvad det hedder.. og intet af det andet virker desværre

Quote (Historyx @ 9 Aug 2012 19:41)
du kan ændre det i bios men så kommer dine f taster ikke til at virke
ved ikke hvad bios er, men det har jeg da ikke lyst til

synes bare det er irriterende, at det er det eneste sted på tastaturet, hvor man kan skifte sang, og så virker det ikke -.-