d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Play Pause Næste Sang Knapper > Hvordan Bruger Jeg Dem?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 10:56am
de funktionsknapper til musikken, der sidder på piletasterne, play, pause osv... hvordan får jeg dem i brug?


fn funktionen virker ikke :)
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 9 2012 11:31am
alt gr + fn... eller ctrl + fn... tror jeg nok det er.. ellers så alt gr + den hvis play er på fx :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Aug 9 2012 11:41am
du kan ændre det i bios men så kommer dine f taster ikke til at virke
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2012 11:48am
Quote (Done @ 9 Aug 2012 19:31)
alt gr + fn... eller ctrl + fn... tror jeg nok det er.. ellers så alt gr + den hvis play er på fx :)


fn og ned (play/pause) gør at den går ind på windows live center ellerh hvad det hedder.. og intet af det andet virker desværre :(

Quote (Historyx @ 9 Aug 2012 19:41)
du kan ændre det i bios men så kommer dine f taster ikke til at virke


ved ikke hvad bios er, men det har jeg da ikke lyst til :)

synes bare det er irriterende, at det er det eneste sted på tastaturet, hvor man kan skifte sang, og så virker det ikke -.-

Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Aug 10 2012 08:09am
alt + f4
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 10 2012 08:53am
Quote (JakazaD @ 10 Aug 2012 15:09)
alt + f4


this! HAHA LOL ^^ nice try :D
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Aug 10 2012 09:46am
Quote (Done @ Aug 10 2012 04:53pm)
this! HAHA LOL ^^ nice try :D


:huh:
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 10 2012 11:09am
Quote (JakazaD @ 10 Aug 2012 16:09)
alt + f4


havde nu ugemte lektier åbne -.-


Quote (Done @ 10 Aug 2012 16:53)
this! HAHA LOL ^^ nice try :D



Hahaha lol hvor er det grinern HAHA rofl

This post was edited by mhgpwner on Aug 10 2012 11:10am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 10 2012 04:40pm
Quote (mhgpwner @ 10 Aug 2012 18:09)
havde nu ugemte lektier åbne -.-





Hahaha lol hvor er det grinern HAHA rofl


Trist :/
Hopper sku ikke på den. Har masser af venner som altid prøver det med mig :P
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 10 2012 05:15pm
Hvad bruger du til at afspille musik med ?
Er dine drivers opdateret ?
Har du prøvet at afspille musik i Windows live center, også trykke på knappen ?

Har selv knapperne på min bærbars piletaster, har bare aldrig brugt dem..
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll