d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo3 Eller Gw2?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2.00
Aug 9 2012 09:35am
Jeg synes, at jeg er ved at blive lidt træt af d3, eftersom man ikke rigtig kan købe ordentlig gear for en fair pris, alle de botters, osvosv.

så derfor har jeg lidt overvejer at pre-purchase gw2, eller bare købe det, når det kommer, men ville det være det værd?
nu har jeg jo også næsten lige brugt 400kr på d3..

spiller i stadig d3, eller er i quittet for længe siden? :P

This post was edited by Sweek1e on Aug 9 2012 09:35am
Member
Gold: 33,314.00
Aug 9 2012 09:37am
quittet d3 for længe siden, kunne ikke drømme om at købe gw2 :)
Member
Gold: 2,300.00
Aug 9 2012 09:45am
Jeg er quittet, og vender nok ikke tilbage.. måske til pvp. GW2 er fedt, hvis man har tiden til det tror jeg, så hvis du har det, ville jeg vælge det ;-)
Member
Aug 9 2012 09:49am
Quote (Slave @ Aug 9 2012 03:37pm)
quittet d3 for længe siden, kunne ikke drømme om at købe gw2 :)

hvorfor kunne du ikke drømme om at købe gw2? :) kender det ikke, men efter hvad jeg har set, så synes jeg det ser fedt nok ud :)

Quote (JVL @ Aug 9 2012 03:45pm)
Jeg er quittet, og vender nok ikke tilbage.. måske til pvp. GW2 er fedt, hvis man har tiden til det tror jeg, så hvis du har det, ville jeg vælge det ;-)

synes bare det er trist, at jeg har brugt en del penge her på det sidste på games ^^
har købt bf3, fifa12, d3, og hvis jeg så også skal købe gw2 oO
Member
Aug 9 2012 10:23am
Jeg syntes deres pvp system ser super fail ud, elsker at vinde en 1v2 eller 1v3 i andre spil det føles så epic, men det vil ikke kunne ske på den måde gws er lavet lige meget hvor ringe dine modstanere er, det her system med man for flere abilitys når man er død men ikke død, og at man så skal jagte dem der er døde uden de er døde?? - fail imo.

et spil hvor man kan alt fra sin char - det syntes jeg ikke om, jeg kan godt lide at skulle bevæge mig lidt for at ankomme til ting - det der med bare at stå stille heletiden for så at komme ind i en fight eller hvad man nu vil giver ikke meget mening - hvorfor så overhovedt gøre så meget ud af verdenen hvis folk bare skal stå stille og kunne alt fra det spot de nu står på.

Member
Aug 9 2012 10:27am
Quote (Slave @ Aug 9 2012 04:23pm)
Jeg syntes deres pvp system ser super fail ud, elsker at vinde en 1v2 eller 1v3 i andre spil det føles så epic, men det vil ikke kunne ske på den måde gws er lavet lige meget hvor ringe dine modstanere er, det her system med man for flere abilitys når man er død men ikke død, og at man så skal jagte dem der er døde uden de er døde?? - fail imo.

et spil hvor man kan alt fra sin char - det syntes jeg ikke om, jeg kan godt lide at skulle bevæge mig lidt for at ankomme til ting - det der med bare at stå stille heletiden for så at komme ind i en fight eller hvad man nu vil giver ikke meget mening - hvorfor så overhovedt gøre så meget ud af verdenen hvis folk bare skal stå stille og kunne alt fra det spot de nu står på.

jeg takker mange gange for din uddybelse!
Member
Gold: 578.20
Aug 9 2012 11:38am
Quote (Sweek1e @ 9 Aug 2012 17:27)
jeg takker mange gange for din uddybelse!

Nu skal du passe på ikke, at lytte til en som ikke har rørt spillet endnu :)

GW2 har chancer for, at blive del af eSport eftersom det er et meget tempofyldt spil, du kan dodge, løbe rundt mens du caster osv
er du ikke til PvE, kan du hoppe ind i PvP fra lvl 1, blive lvl 80 og gå i gang med det samme.
dvs, det er ikke et spil hvor ham der spiller mest og har grinded hele sit liv vinder, det er pure skillz..

Jeg har spillet 3 beta events og 3 stress tests, og kan sige at dte er den bedste spil oplevelse jeg nogensinde har haft :)
Member
Aug 9 2012 11:48am
Quote (LazyDazy @ 9 Aug 2012 18:38)
Nu skal du passe på ikke, at lytte til en som ikke har rørt spillet endnu :)

GW2 har chancer for, at blive del af eSport eftersom det er et meget tempofyldt spil, du kan dodge, løbe rundt mens du caster osv
er du ikke til PvE, kan du hoppe ind i PvP fra lvl 1, blive lvl 80 og gå i gang med det samme.
dvs, det er ikke et spil hvor ham der spiller mest og har grinded hele sit liv vinder, det er pure skillz..

Jeg har spillet 3 beta events og 3 stress tests, og kan sige at dte er den bedste spil oplevelse jeg nogensinde har haft :)

nu skal han også passe på med at lytte til en der i 3 månder har forgudet spillet, også inden han prøvede beta ;)

er det ikke i guildwars man bliver til en raged mage ved at ta et 2 hand sword på ? hvordan giver det nogen form for mening?

Member
Gold: 578.20
Aug 9 2012 11:57am
Quote (Slave @ 9 Aug 2012 18:48)
nu skal han også passe på med at lytte til en der i 3 månder har forgudet spillet, også inden han prøvede beta ;)

er det ikke i guildwars man bliver til en raged mage ved at ta et 2 hand sword på ? hvordan giver det nogen form for mening?

Det er fordi at dengang, vidste jeg allerede hvor fedt det ville blive, udfra blogs, videoer og den slags :)
de har ikke gemt noget som blizzard f.eks gør
blizzard laver nogle fede CGI trailers, men D3 havde f.eks ingen indhold
arenanet siger hvad de har tænkt sig, og så gør de det

og det er et fantasy spil, men spillet er bygget op så de våben du har på, ændre dine 5 første skills.
Mesmer, som er den class du beskriver kan bruge 2-hand sword ja, hvilket i øriget er fucking badass

Det er den beam han bruger som finish move, det
http://www.youtube.com/watch?v=gRE20JDezNg
Member
Aug 9 2012 12:03pm
Quote (LazyDazy @ 9 Aug 2012 18:57)
Det er fordi at dengang, vidste jeg allerede hvor fedt det ville blive, udfra blogs, videoer og den slags :)
de har ikke gemt noget som blizzard f.eks gør
blizzard laver nogle fede CGI trailers, men D3 havde f.eks ingen indhold
arenanet siger hvad de har tænkt sig, og så gør de det

og det er et fantasy spil, men spillet er bygget op så de våben du har på, ændre dine 5 første skills.
Mesmer, som er den class du beskriver kan bruge 2-hand sword ja, hvilket i øriget er fucking badass

Det er den beam han bruger som finish move, det
http://www.youtube.com/watch?v=gRE20JDezNg

Hvorfor er det at du for at få spillet til at se godt ud skal rage ned på andre spil?

Men nej diablo3 havde ikke meget at byde på det kan vi godt blive enige om men kan ikke se hvordan det gør gw2 godt.
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll