d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tøj Til Bryllup > Sort?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 657
Joined: Jun 24 2009
Gold: 0.00
Aug 9 2012 05:57am
Jeg skal til mit første bryllup her på lørdag, og er helt lost i hvad man må tage på?

Må man godt have sorte bukser/hvid skjorte på?
Har set mange der skriver smoking.. men det gidder jeg ikke :lol:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 9 2012 06:36am
Syntes du skal prøve at møde op i det her, koster kun 149kr


men et slag på googel giver http://www.bryllupsklar.dk/gaest-til-bryllup/dresscode.html

This post was edited by Slave on Aug 9 2012 06:38am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 9 2012 07:46am
Smoking eller jakkeset, selvom jeg personlig synes slimsuit smoking er bedst til bryllupper.
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Aug 9 2012 07:49am
jakkesæt
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Aug 9 2012 08:01am
Til min mormor og morfars guldbryllup tog jeg bare almindelig hverdagstøj på, så det gør ikke så meget :-)

This post was edited by Headshot on Aug 9 2012 08:02am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 9 2012 08:28am
Quote (Headshot @ Aug 9 2012 03:01pm)
Til min mormor og morfars guldbryllup tog jeg bare almindelig hverdagstøj på, så det gør ikke så meget :-)


Nu er der så også stor forskel på bryllup og guldbryllup ;-)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 9 2012 11:12am
Du tar det på du har løst til.

"Jeg skal til mit første bryllup her på lørdag, og er helt lost i hvad man må tage på? "

hvad du må :lol: ? er det din mor og far som klæder dig på vær morgen eller hvad?
Member
Posts: 4,390
Joined: Jun 3 2011
Gold: 3,346.50
Aug 9 2012 12:39pm
Jogging bukser og tanktop
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Aug 9 2012 12:52pm
Quote (JVL @ Aug 9 2012 02:46pm)
Smoking eller jakkeset, selvom jeg personlig synes slimsuit smoking er bedst til bryllupper.


Fanden at jeg ikke har det gif at kineserne der råber GAY! i klasseværelset. B)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 9 2012 01:25pm
Quote (Sunshines @ Aug 9 2012 07:52pm)
Fanden at jeg ikke har det gif at kineserne der råber GAY! i klasseværelset.  B)


Ja der er jo nogle, som ikke kan passe det B)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll