Quote (eLmasten @ 8 Aug 2012 19:54)
Hvilket program bruger du?
Synes det fedt nok du laver musik - men du bør bruge lidt længere tid på det og få nogen mere flydende overgange, og anderledes bas overgange.
Ved at en god bas er svær at lave.
Bruger FL Studio 10
ja jeg skal lærer at bruge mere tid på mine numre ;d