d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Mig Lige Her > Hvorfor Så Dyr
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 7 2012 10:49am
Sad lige og kiggede på Føniks' hjemmeside, og faldt over denne bærbar: http://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/hp/bundle-elitebook-2760p-i5-2540m-dk.html

Hvordan fanden kan den være så dyr??
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 7 2012 11:31am
I linket der, kan jeg ikke se andet end pc tasker.

Og spørg Føniks om deres priser, tror ingen herinde ved noget om det :(
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 7 2012 12:01pm
Sæt linket ind så kigger jeg på det :) Har en smule styr på bærbar priser :)
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Aug 7 2012 12:41pm
Jeg ville tro det første 7tal er en tastefejl. Det skulle nok være et 1tal i stedet.
Den ikke danske version er lidt billigere der inde hvis man går ud fra det var en tastefejl, så mit bud lyder rationelt nok.
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 8 2012 07:38am
Quote (ZwiX @ 7 Aug 2012 20:41)
Jeg ville tro det første 7tal er en tastefejl. Det skulle nok være et 1tal i stedet.
Den ikke danske version er lidt billigere der inde hvis man går ud fra det var en tastefejl, så mit bud lyder rationelt nok.


kan godt være rigtigt :) hvad så med denne her: http://www.fcomputer.dk/computer/b%C3%A6rbar/panasonic/toughbook-31-4gb-core-i5-13.1%E2%80%B3(2).html
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 8 2012 08:03am
ingen computer... kan ikke se den, hvis der er en på din når du kigger på det... :/
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 8 2012 09:09am
Quote (Done @ 8 Aug 2012 16:03)
ingen computer... kan ikke se den, hvis der er en på din når du kigger på det... :/


når jeg selv klikker pålinket får jeg også bare forside ... :(
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Aug 8 2012 03:25pm
I kan jo se hvad i skal gå ind under for at finde computeren.. Computer, bærbar, Panasonic, toughbook 31

Den er godt nok dyr i forhold til specs ja, den opløsning er lort. Opløsning 1024 x 768 ( XGA )

Du har lagt mærke til at det er en touch skærm, ikke? Det kunne være der prisen kommer fra, selvom jeg stadig synes den lyder vanvittig.
(Jeg snakker om dit link nr. 2)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Aug 8 2012 03:43pm
Quote (Froziph @ 8 Aug 2012 23:25)
I kan jo se hvad i skal gå ind under for at finde computeren.. Computer, bærbar, Panasonic, toughbook 31

Den er godt nok dyr i forhold til specs ja, den opløsning er lort. Opløsning 1024 x 768 ( XGA )

Du har lagt mærke til at det er en touch skærm, ikke? Det kunne være der prisen kommer fra, selvom jeg stadig synes den lyder vanvittig.
(Jeg snakker om dit link nr. 2)


tak for din hjælp. Ja, det er en touchskærm, men synes stadig det er helt ude i skoven med sådan en computer til 40k... forstår det virkelig ikke. Ja, touchskærmen hæver prisen, men ikke op til 40.000 kroner, tror der er noget vi ikke ved :)
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Aug 8 2012 04:12pm
Søgte lige på det, en af grundende til de er så dyre, er at de er ekstrem.. modstandsdygtige? De kan holde til meget, og er beregnet til folk der er meget på farten.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll