d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dem Asians > Lol
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 4 2012 05:39pm
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=RqAdoin8z28[/YOUTUBE]

This post was edited by JVL on Aug 4 2012 05:39pm
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Aug 4 2012 05:41pm
Roses are red, Violets are blue, accomplish something and there will always be an asian better than you.
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 4 2012 06:05pm
Synes det er sindsygt så gode Asiater er til diverse ting her i verden.
Så faktisk et program om en lille dreng på 6 år, og hvordan hans mor og far havde valgt hvad han skulle blive god til, og hvor meget han skal øve sig på det.
Det er jo sindsygt!
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 5 2012 03:36am
Det der kan de fleste asiater.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 5 2012 03:36am
Quote (Krisnord @ Aug 5 2012 01:05am)
Synes det er sindsygt så gode Asiater er til diverse ting her i verden.
Så faktisk et program om en lille dreng på 6 år, og hvordan hans mor og far havde valgt hvad han skulle blive god til, og hvor meget han skal øve sig på det.
Det er jo sindsygt!


Der er mange grunde til at asiater er bedre end alm. folk til mange ting.

I store dele af asien er det meget dårlig "karma" for børn at vandære deres familie, de vil kun opnå det bedste for at ære deres familie bedst muligt.
Derudover er der så sindssyg mange asiater så konkurrencen i mange ting bliver pludselig meget større. Hvis fx der kun er plads til 2 kinesere i en sport i fx OL, så det altså 2 kinesere ud af 1.3 mil :D

http://www.youtube.com/watch?v=8YC5dkBVaxI

den her video viser bare en lille del af hvor sindssyge forældre er i Kina når de presser deres børn til det yderste.
Plus i de største dele af Kina må forældre kun få 1 barn, så derfor presser forældrene at det ENE barn de har skal være den bedste til alt.
Member
Posts: 30,531
Joined: Mar 15 2008
Gold: 771.00
Aug 5 2012 07:39am
Quote (eLmasten @ 5 Aug 2012 10:36)
Der er mange grunde til at asiater er bedre end alm. folk til mange ting.

I store dele af asien er det meget dårlig "karma" for børn at vandære deres familie, de vil kun opnå det bedste for at ære deres familie bedst muligt.
Derudover er der så sindssyg mange asiater så konkurrencen i mange ting bliver pludselig meget større. Hvis fx der kun er plads til 2 kinesere i en sport i fx OL, så det altså 2 kinesere ud af 1.3 mil :D

http://www.youtube.com/watch?v=8YC5dkBVaxI

den her video viser bare en lille del af hvor sindssyge forældre er i Kina når de presser deres børn til det yderste.
Plus i de største dele af Kina må forældre kun få 1 barn, så derfor presser forældrene at det ENE barn de har skal være den bedste til alt.


:huh:
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Aug 5 2012 08:50am
hjernedødt
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Aug 5 2012 09:18am
Quote (HansDenSvans @ Aug 5 2012 02:39pm)
:huh:


Den er faktisk god nok.

Jeg skrev Studie retnings projekt om det.

Kinesisk + Kultur forståelse - Emne: Et barns politikken og dens påvirkning på det kinesiske samfund.
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Aug 5 2012 09:25am
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 5 2012 09:27am


de er sku vilde nok :D
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll