Quote (Dement123 @ Aug 2 2012 11:06pm)
Start med at løb nogle ture på 5-6 km HVER dag.
Hf

Nej, på ingen måde dette. Jeg trænede ikke engang så ofte da jeg trænede op til marathon.
For det første, så tag en snak med dine forældre angående at du gerne vil tabe dig, og man derfor ikke skal købe ting som Cola og chips. Overhovedet. Nej, heller ikke fredag til Disney Sjov.
Væn dig til at tage en pære og et glas vand når du er sulten. Spis mindst 6 gange om dagen, men små portioner, heraf skal morgenmaden være den største. Selvfølgelig ikke Guldkorn.
Skær ned på alkohol så vidt du kan.
Quote (HansDenSvans @ Aug 3 2012 12:21am)
Det kan man sgu ikke

Man er nødt til at trappe op. Afhængig af hvor god form du er i, start med løb 3 gange om ugen de første 3 uger, 3-6 km. og så trap det op derfra
Og hvis du kun gør det her for at tabe dig, så lav vægttræning i stedet for. Løb osv. hvor man i længere tid har pulsen helt oppe brænder indre kropsfedt af, dvs. at du først kan se det efter et stykke tid. Til gengæld er det langt sundere for kroppen
Gør begge ting. Hvis du styrketræner samtidig har du allerede lagt en god basis for en muskuløs krop, da fedt nemmere omdanner sig til muskler. Personligt er mit problem er jeg er skinny som bare fuck grundet al min træning, og derfor har problemer med at tage på i muskler.
Find en løbepartner/træningspartner, det er utroligt motiverende.
Alt i alt; indvig din omverden i det, det gør det en million gange nemmere.
This post was edited by Lot2 on Aug 2 2012 07:23pm