Quote (TheAngel @ Aug 2 2012 11:04pm)
Nah, keder mig bare ^^
Kan forstå på folk at byen Ed er et sted folk tager hen, for at fiske i søen/åen, som ligger lige oven over den.
Kan sgu ikke helt finde ud af hvad det er xD Den er ret stor nemlig. Årstid de gør det på, ved jeg desværre ikke *pt*
hehe det skal jo også passes

men har godt nok prøvet og søge lidt men ville hellere høre lidt Danskeres erfaring omkring det men siger da tak for info det vil jeg lige checke op på
This post was edited by MischaDK on Aug 2 2012 04:12pm