d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Laks/ørred I Sverige > Hvor Og Hvornår Kan De Fanges?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 2 2012 02:48pm
tænkte på hvornår er det bedst og fange ørred og laks i sverige ? og hvor er de bedste steder gerne klart vand og lækker natur :)

kom gerne med forslag og info ;)

påforhånd tak :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 2 2012 03:36pm
D2jsp - gaming forum og du spørger om fiskeri? :huh:
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 2 2012 03:51pm
Quote (TheAngel @ Aug 2 2012 10:36pm)
D2jsp - gaming forum og du spørger om fiskeri? :huh:


er det ikke et dansk sektion det her ? folk spørger da om en masse ting men du har garanteret ikke andet og lave lige nu end og skrive det du skrev din

This post was edited by MischaDK on Aug 2 2012 03:51pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 2 2012 04:04pm
Quote (MischaDK @ Aug 2 2012 11:51pm)
er det ikke et dansk sektion det her ? folk spørger da om en masse ting men du har garanteret ikke andet og lave lige nu end og skrive det du skrev din


Nah, keder mig bare ^^

Kan forstå på folk at byen Ed er et sted folk tager hen, for at fiske i søen/åen, som ligger lige oven over den.
Kan sgu ikke helt finde ud af hvad det er xD Den er ret stor nemlig. Årstid de gør det på, ved jeg desværre ikke *pt*
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 2 2012 04:11pm
Quote (TheAngel @ Aug 2 2012 11:04pm)
Nah, keder mig bare ^^

Kan forstå på folk at byen Ed er et sted folk tager hen, for at fiske i søen/åen, som ligger lige oven over den.
Kan sgu ikke helt finde ud af hvad det er xD Den er ret stor nemlig. Årstid de gør det på, ved jeg desværre ikke *pt*


hehe det skal jo også passes :) men har godt nok prøvet og søge lidt men ville hellere høre lidt Danskeres erfaring omkring det men siger da tak for info det vil jeg lige checke op på ;)

This post was edited by MischaDK on Aug 2 2012 04:12pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 2 2012 04:20pm
Quote (MischaDK @ Aug 3 2012 12:11am)
hehe det skal jo også passes :) men har godt nok prøvet og søge lidt men ville hellere høre lidt Danskeres erfaring omkring det men siger da tak for info det vil jeg lige checke op på ;)


Altså, når vi når sommer igen om et års tid, så kan jeg godt fortælle dig mine oplevelser omkring det :thumbsup:
Regner med at have testet det til den tid, om det noget værd ^^
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 2 2012 04:22pm
Quote (TheAngel @ Aug 2 2012 11:20pm)
Altså, når vi når sommer igen om et års tid, så kan jeg godt fortælle dig mine oplevelser omkring det :thumbsup:
Regner med at have testet det til den tid, om det noget værd ^^


jeg tror bestemt det er meget værd og fiske i sverige :) bare naturen er alt for lækker der oppe :) men skal du derop en tur eller hvordan ? :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 2 2012 04:29pm
Quote (MischaDK @ Aug 3 2012 12:22am)
jeg tror bestemt det er meget værd og fiske i sverige :) bare naturen er alt for lækker der oppe :) men skal du derop en tur eller hvordan ? :)


En lille en :=
Skal arbejde deroppe ^^
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Aug 2 2012 04:55pm
Quote (TheAngel @ Aug 2 2012 11:29pm)
En lille en :=
Skal arbejde deroppe ^^


lækkert :) rejsemontør ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 2 2012 05:07pm
Quote (MischaDK @ Aug 3 2012 12:55am)
lækkert :) rejsemontør ?


lol, nej ^^ It supporter, skal bo deroppe.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll