Hejsa.. min lille søster har lige fået en telefon regning på 1000 kr.. igen igen igen igen...
Der står noget om at det er noget med noget GPRS der bruger alle de penge der..
hvad kan årsagen til det være?
og hvad er GPRS?
Hun bruger ikke facebook på hendes telefon, det eneste hun bruger er det der Wordfeud...