d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Telefon Regning!!! > Kæmpe Stor!!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Jul 31 2012 12:52am
Hejsa.. min lille søster har lige fået en telefon regning på 1000 kr.. igen igen igen igen...
Der står noget om at det er noget med noget GPRS der bruger alle de penge der..
hvad kan årsagen til det være?
og hvad er GPRS?
Hun bruger ikke facebook på hendes telefon, det eneste hun bruger er det der Wordfeud...
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jul 31 2012 01:09am
http://bit.ly/M7CV55

overvej måske at skifte hendes abonnement?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jul 31 2012 01:28am
Mit bud er hun spiller på en eller anden hjemmeside, hvor man så kan forbedre since stat via sms betaling
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 31 2012 03:34am
slå lokal tjenester fra og slå 3g fra
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Jul 31 2012 07:00am
hvilken telefon har hun ?

nogle abbos kører med at man betaler for den tid man har sin net forbindelse åben, har før fået 500 kr's regninger alene for noget net jeg ik har brugt men har kørt i baggrunden af telefonen
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Jul 31 2012 02:49pm
tag hendes telefon og fyr den så hårdt du kan ned i jorden mens hun ser det
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 31 2012 02:56pm
Igen igen? I tog vel kontakt da i så regningen på 1000 kroner første gang?

Ellers har i da for mange penge.
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Aug 1 2012 07:57pm
det der kæmpe stor minder mig om din næse
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll