d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Firefox..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
Jul 29 2012 01:38am
Jeg bruger FireFox for det mest men den er begyndt at start i " Firefox køres i fejlsikret tilstand "

Først kommer dette:

Også dette:


Det startet efter den nye version blev installet. :s
Nogle der ved hvad der er galt/Kan hjælp? :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
Jul 29 2012 09:55am
Problemet løst installet en ælder version!
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll