d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ødelagt Det Muligvis Vigtigste > Kig Ind - Tak
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2012 12:19pm
Hej alle. Min skærm på min bærbar er knækket, og derfor har jeg skilt hele computeren ad, og er klar til at købe en ny skærm som "Spare-part", men... I det jeg skulle skille computeren fra hinanden glemte jeg at tage et lille kabel ud, og det resulterede så i at nogle små metal-tråde knækkede. Endnu mere uheldigt er, at disse metal-tråde forbinder tænd/sluk knappen på computeren med strømmen. Så tror ikke der kommer så meget liv i den, medmindre en herinde kender et godt trick til at starte en computer uden at bruge tænd sluk knappen. Ville også være meget glad hvis en person vidste hvor meget det ville koste at få lavet tænd sluk knappen. Jeg håber, at der er en herinde, som har lyst til at hjælpe mig, da jeg står i en utrolig svær situation. (Gymnasie om 3 uger) :)

Jeg takker på forhånd.

Hilsen Marcus :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 23 2012 12:38pm
Spørgsmålet er som sådan ikke om det kan laves, selvfølgelig kan det det :)
Spørgsmålet er om det kan betale sig ;)

Hvor gammel computer er det?
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2012 12:55pm
Quote (TheAngel @ 23 Jul 2012 20:38)
Spørgsmålet er som sådan ikke om det kan laves, selvfølgelig kan det det :)
Spørgsmålet er om det kan betale sig ;)

Hvor gammel computer er det?


det er en fin velfungerende compaq med windows 7 og det hele :)
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Jul 23 2012 01:36pm
den er 2 år gammel forresten
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 24 2012 04:56am
Quote (mhgpwner @ 23 Jul 2012 21:36)
den er 2 år gammel forresten


køb en ny
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 24 2012 05:18am
Quote (mhgpwner @ Jul 23 2012 08:55pm)
det er en fin velfungerende compaq med windows 7 og det hele :)


Jeg stod af ved compaq :huh:
Køb en ny
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jul 24 2012 05:54am
Kan ikke huske hvad det hedder, men der er et værksted hvor du kan tage din bærbar ned, for 100kr fejlfinder de den og skiller den ad, hvad det så koster for dem at lave den er jo lige det?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 24 2012 06:04am
Quote (FasterA @ Jul 24 2012 01:54pm)
Kan ikke huske hvad det hedder, men der er et værksted hvor du kan tage din bærbar ned, for 100kr fejlfinder de den og skiller den ad, hvad det så koster for dem at lave den er jo lige det?


Ehh, det skal du ikke regne med nogen gør for 100kr, efter som det hurtigt kan tage et par timer.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jul 24 2012 06:47am
De metaltråde du refererer er enten kobber- eller guldtråde og dem kan du godt tape sammen igen, så længe de sidder præcist som de gjorde før.
Hvis de kun er knækket en lille smule og stadig sidder sammen kan du bare rette dem ud selv.

Dog, hvis du har flået hele kablet ud af tændeenheden kan det godt blive et problem selv at fikse.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll