d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjemme Fra Ferie I Kroatien
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 23,276
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jul 22 2012 03:47pm
I går kom jeg hjem fra den mest legendariske ferie jeg nogensinde har drømt om! Forventninger var blevet bygget op i over 7 måneder, og endelig var det tid til The Yacht Week i Kroatien.

Troede ikke det var muligt, at forventninger kunne blive indfriet, men de blev i den grad skudt fuldstændig i sænk. Det var meget bedre end man kunne forvente sig.

Har sejlet rundt i det mest fantastiske område blandt en masse flotte øer. Festet med folk fra hele verden på de vildeste diskoteker og lokationer.


Dette billede er taget fra en aften hvor vi festede på et slot. Dette forgår i haven af slottet. Man gik naturligvis igennem slottet for at komme dertil.


Dette var muligvis den bedste fest af dem alle! Alle gik fuldstændig amok kl. 17.00 - 20.00. Derefter gik man ud for at spise, og derefter festede man videre på et fuldstændig hjernedødt diskotek.
Folk stoppede op på gaden for at tage billeder og film af os. Der blev bestemt ikke sparet her :)



Her er der et billede af en brøkdel af de yachts som var med i denne uge. 61 både var blevet samlet i en "raft" / kæde hvor man så kunne hoppe fra båd til båd.
Man hoppede fra en båd til en anden og snakkede med de folk som nu var der, og om aftenen festede vi på et diskotek som lå oppe på bakken (hvor billedet er taget fra).



Vis hvor I gutter har været henne. Fortæl, vis billeder eller hvad I ønsker. Har et enormt behov for at dele ud af denne fuldstændig hjernedøde oplevelse :)
Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jul 22 2012 04:12pm
Ser alt for fedt ud!
Har ikke været nogen steder i år :(
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jul 22 2012 04:27pm
Skrev du ikke Kroatien ? det der ligner jo Sunny beach og monaco..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 22 2012 04:36pm
har du selv en Yacht ?
ser sku fedt ud
Retired Moderator
Posts: 23,276
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jul 22 2012 04:43pm
Har ikke min egen yacht nej, men man lejer en yacht for én hel uge. The Yacht Week foregår i Kroatien, Grækenland, Italien og British Virgin Islands.

Kan godt være at det ligner, men det er det bestemt ikke. Det er meget bedre :) Man sejler ca. 4-5 timer om dagen. Ny havn hver dag og dermed også nye steder man fester.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Jul 22 2012 05:01pm
Lyder til at være super sjovt :D
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Jul 26 2012 03:09am
har ikke været nogle steder endnu, tager til ol her om snart
Retired Moderator
Posts: 23,276
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jul 26 2012 03:21am
Quote (chu25 @ 26 Jul 2012 11:09)
har ikke været nogle steder endnu, tager til ol her om snart
Lyder fandme også lækkert! :) Hvad skal du primært følge med i?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 26 2012 05:22am
Quote (MrLennon @ Jul 22 2012 11:27pm)
Skrev du ikke Kroatien ? det der ligner jo Sunny beach og monaco..


haha tænkte præcis det samme !

- men fedt nok, velkommen tilbage.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll