d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fighting Movies > Forslag, Tak!
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Jul 19 2012 03:33pm
Hej folkens. Jeg er kommet ind i en periode hvor jeg elsker at se fighting film. (F.eks NBD 1 + 2)
Jeg vil bare høre om i har nogle forslag til nogle gode nogle?

Har set disse:

In hell
Bloodsport
NBD 1 og 2
Undisputed 1, 2 og 3
Legendary

This post was edited by Krisnord on Jul 19 2012 03:33pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Member
Posts: 83,109
Joined: Nov 2 2007
Gold: 114,192.00
Jul 19 2012 04:00pm
Figher, The Wrestler, Never Back Down, Never Back Down: 2, Fight Club?

Jeg skulle også mene at Jean-Claude Van Damme har lavet en del kamp film eftehånden.
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 19 2012 04:31pm
Blood and Bone
Blood Out
Tekken
Never Back Down
Warrior
The Protector
Fearless
Kill Bill
Green Street Hooligans
Fight Club
The Fighter
Kickboxer
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jul 19 2012 04:51pm
ong bak 1-3
the veteran
redbelt
circle of pain
warrior

This post was edited by Marquina on Jul 19 2012 04:51pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 19 2012 05:23pm
ong bak 1-2-3

eller Danny the dog.. den er også vild !
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Jul 20 2012 08:02am
Tak for hjælpen guys :)

Igår nat så jeg: fearless og danny the dog.

Quote (ZwiX @ 19 Jul 2012 23:31)
Blood and Bone
Blood Out
Tekken
Never Back Down
Warrior
The Protector
Fearless
Kill Bill
Green Street Hooligans
Fight Club
The Fighter
Kickboxer


Vil tage et kig på resten :)

Quote (Marquina @ 19 Jul 2012 23:51)
ong bak 1-3
the veteran
redbelt
circle of pain
warrior


Tak for det, tjekker dem senere :)


Quote (eLmasten @ 20 Jul 2012 00:23)
ong bak 1-2-3

eller Danny the dog.. den er også vild !


Tak for svaret, jeg så Danny the dog igår nat, og den var ekstrem fed :)
Han er en god skuespiller, ham Jet Li.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 20 2012 08:23am
Quote (eLmasten @ Jul 20 2012 12:23am)
ong bak 1-2-3

eller Danny the dog.. den er også vild !


Ong bak fedeste film!
Du skal helt klart se dem
Banned
Posts: 1,366
Joined: Aug 20 2007
Gold: 35.00
Warn: 20%
Jul 20 2012 08:36am
Quote (PoD_Clan @ 20 Jul 2012 15:23)
Ong bak fedeste film!
Du skal helt klart se dem


Tak for svaret kammerat :)
Og ja, jeg har hørt rigtig meget godt om dem, og skal helt klart se dem på et tidspunkt.
Hvis jeg skal være ærlig, er jeg bare mest til så noget som undisputed 1, 2 og 3.
Ikke for at være racist på nogen måde, men synes ikke asiatiske fighting movies er særlig gode, men har dog set fearless, danny the dog osv.
Og de var gode ;) men synes så nogle som NBD, Undisputed og In hell er fede, især pga. Det sker i fængeslet osv. :)
Member
Posts: 5,351
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jul 20 2012 08:41am
Quote (Krisnord @ Jul 20 2012 04:36pm)
Tak for svaret kammerat :)
Og ja, jeg har hørt rigtig meget godt om dem, og skal helt klart se dem på et tidspunkt.
Hvis jeg skal være ærlig, er jeg bare mest til så noget som undisputed 1, 2 og 3.
Ikke for at være racist på nogen måde, men synes ikke asiatiske fighting movies er særlig gode, men har dog set fearless, danny the dog osv.
Og de var gode ;) men synes så nogle som NBD, Undisputed og In hell er fede, især pga. Det sker i fængeslet osv. :)


se History X
Green street hooligans 1 og 2

This post was edited by Historyx on Jul 20 2012 08:41am
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll