d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > En Der Kan Vudere Den Her Computer?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 19 2012 01:32pm
Skal købe en ny computer i næste månede, overvejer den her :
http://topdata.dk/product.asp?product=8394


- AMD FX4100, QUADCORE CPU (4x3.6GHZ)
- ASUS KVALITETSBUNDKORT, M5A78L-M
- GEFORCE GTX560 1GB DDR5, NVIDIA GEFORCE (DVI, HDMI)
- 500GB HARDDISK, 7200RPM, WD5000AAKX
- 4GB DDR3 KINGSTON KVALITETS RAM (10ÅRS GARANTI)
- 22X DUALLAYER DVDBRÆNDER
- ATX KABINET (COOLERMASTER ELITE)
- 700W STRØMFORSYNING, STØJSVAG, 17DB HIGH-END
- 5.1 SURROUND SOUND LYDKORT
- 6 STK USB PORTE (2 PÅ FRONT)
- NETKORT 10/100/1000Mbit (GIGABIT HASTIGHED)
- ORIGINAL CPUKØLER AMD



Eller skal jeg smide 800 kr oven i og købe den her istedet :
http://topdata.dk/product.asp?product=8339

Der er lige 4gb mere + intel i5


- INTEL i5 3550, 3.3GHZ CPU, IVY BRIDGE (TURBO 3.7GHZ)
- ASUS KVALITETSBUNDKORT, H61 (NYHED !!)
- GEFORCE GTX560 1GB DDR5, NVIDIA GEFORCE (2xDVI, 1xHDMI)
- 500GB HARDDISK, 7200RPM, WD5000AAKX
- 8GB DDR3 KINGSTON KVALITETS RAM (10ÅRS GARANTI)
- 24X DUALLAYER DVDBRÆNDER , +/-, DVD-RAM (SONY)
- ATX KABINET (COOLERMASTER ELITE EFTER D.1/3-2012)
- 650W STRØMFORSYNING, STØJSVAG, 17DB HIGH-END
- 8 KANALS LYDKORT, SURROUND SOUND
- 6STK USB PORTE (2 PÅ FRONT)
- NETKORT 10/100/1000Mbit (GIGABIT HASTIGHED)
- ORIGINAL CPUKØLER INTEL


Synes det lidt plat at windows 7 ikke følger med, but whatever.
alt kritik søges tak.
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 19 2012 01:52pm
En i5 3550 over en FX4100 + 4GB extra RAM er helt sikkert 800kroner ekstra værd.
Du kan tilvælge en OEM version af w7 hvis det lyster.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 19 2012 01:53pm
Quote (ZwiX @ 19 Jul 2012 20:52)
En i5 3550 over en FX4100 + 4GB extra RAM er helt sikkert 800kroner ekstra værd.
Du kan tilvælge en OEM version af w7 hvis det lyster.


Tænkte jeg også det var.

Det bare for plat man skal give 1500 kr for at få fucking windows 7 lovligt....
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Jul 19 2012 03:05pm
Windows 8 kommer til oktober.. Det kan næsten betale sig at køre noget trial værk indtil da :P
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 19 2012 03:18pm
Quote (waw @ 19 Jul 2012 21:53)
Tænkte jeg også det var.

Det bare for plat man skal give 1500 kr for at få fucking windows 7 lovligt....


En premimum version til 700kroner skulle være helt fint.

Quote (Froziph @ 19 Jul 2012 23:05)
Windows 8 kommer til oktober.. Det kan næsten betale sig at køre noget trial værk indtil da :P


Hvem ved om det bliver en sucess, eller som Vista? -.-
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 19 2012 03:19pm
Quote (Froziph @ Jul 19 2012 11:05pm)
Windows 8 kommer til oktober.. Det kan næsten betale sig at køre noget trial værk indtil da :P


De giver nok free win8 til folk som har købt win7 inden for et halvt år eller noget.
Gjorde de meget i da win7 kom i hvert fald :)
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Jul 19 2012 05:35pm
Der er også upgrades fra xp/vista/7 til 8, for ~200 kr. Men ja, så var man da sikker :P..

Ronnie, Windows Phone skulle være rimelig godt, og det er jo noget der hen ad. De reviews jeg har set virkede også til at være positive.
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Jul 21 2012 11:29am
har lige købt den med i5 og den køre rigtig godt

helt flydende i d3/bf3/dota2 osv på højeste settings

har kigget længe og det var den bedste færdigsamlet til prisen jeg kunne finde

med mindre der er nogle helt nye tilbud ude så go for it
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 21 2012 11:40am
Quote (lulzz @ 21 Jul 2012 18:29)
har lige købt den med i5 og den køre rigtig godt

helt flydende i d3/bf3/dota2 osv på højeste settings

har kigget længe og det var den bedste færdigsamlet til prisen jeg kunne finde

med mindre der er nogle helt nye tilbud ude så go for it


præcis den i nr.2 link?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Jul 22 2012 07:17am
ah det var sku ik helt den samme, min er extreme

http://topdata.dk/product.asp?product=8260

den var på tilbud til 5.8 for en måned siden



This post was edited by lulzz on Jul 22 2012 07:20am
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll