d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ferie Til London
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,402
Joined: Jan 26 2008
Gold: 37.00
Jul 13 2012 07:59am
Hejsa,
Jeg skal en uge til London sammen med min far og lillebror.
Jeg har aldrig været der før, så ville høre om nogen af jer der har været der, kan anbefale nogle attraktioner?
Min bror og jeg er 13 og 16 år.

Tak på forhånd!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jul 13 2012 08:16am
gå efter de sorte taxaer, de er billigere, hvis du er til fisk er fish & chips jo et must at prøve, find en luder omkring lufthavnen..
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 13 2012 08:43am
Quote (MrLennon @ Jul 13 2012 03:16pm)
gå efter de sorte taxaer, de er billigere, hvis du er til fisk er fish & chips jo et must at prøve, find en luder omkring lufthavnen..


This hahaha,


Ej jeg har selv været i london, bare nyd det, det er ikke fordi der er de største attraktioner Våbenmuseet er meget fedt ellers så gå en tur igennem de store gå gader (det ikke billigt)
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 13 2012 09:30am
Vil gerne dele mine erfaringer med dig omkring London. Men Heroes of Newerth sucks.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jul 13 2012 10:01am
Hvis du var ældre ville jeg have sagt pubs, men i din alder ved jeg sgu ikke helt hvad der er at se :-P
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jul 13 2012 11:00am
Quote (JVL @ Jul 13 2012 05:01pm)
Hvis du var ældre ville jeg have sagt pubs, men i din alder ved jeg sgu ikke helt hvad der er at se :-P


haha
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll