Jeg søger lidt hjælp til at finde en webcreator, da det der bliver brugt pt virkelig bare er en nødløsning.
Det er en forenings hjemmeside der skal laves.
Pt bruger vi one.com som webhotel, men overvejer at skifte, da jeg tit har problemer med at holde kontakt til ftp serveren, jeg kan fint uploade pdf filer, men den vil ikke holde forbindelsen, når der uploades fotoalbums (1-3 GB albums) Jeg kan ikke få hjælp fra one.com med hvorfor det bliver ved med at ske.
Vi har tidligere brugt joomla, og det var dejlig let, men siden blev pludselig lukket ned :/ joomla kunne ikke længere understøttes.
Vi bruger pt en skabelon fra one.com, men det er bare så grimt og begrænset. F.eks. har vi over 300 medlemmer, og vil gerne give dem muligheden for et forum (som vi havde med joomla) så kommunikation mellem medlemmer ikke skal foregå på mail gennem mig.
Det skal være et rimelig overskueligt program, da jeg ikke er det mest tålmodige menneske, bliver lidt let hidsig, når det ikke gør som jeg beder det om, men er det ikke bare sådan kvinder er?
Så er der nogen der kan give mig lidt råd?