Hey allesammen!
Jeg står og skal ansøge til optagelse på diverse steder, men jeg er lidt i tvivl om jeg får gjort det rigtigt!
Sagen er at jeg ikke har mat B endnu, men jeg er igang med et supplerende kursus så jeg vil bestå det før studiestart. Det er så her jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal kryds af / evt. gøre opmærksom på dette.
Fx bliver man spurgt om;
Stand by:
Jeg ønsker at ansøge om en standby plads
Ja NejSkal jeg svare JA her såfremt jeg ønsker standby plads, hvis jeg ikke kommer ind? Eller søger man kun om standby plads her og slet ikke om at komme ind overhovedet? Hvis i forstår hvad jeg mener..
Adgangsgivende eksamen:
Har du en adgangsgivende eksamen, eller forventer du at bestå din adgangsgivende eksamen inden 5/7 i år
Ja Nej
Jeg søger om optagelse med særlig tilladelse
Jeg har tidligere fået særlig tilladelse til denne uddannelseEr den adgangsgivende eksamen fx mat B ???
Og her skal jeg vel så krydse nej af (er ikke færdig før d. 5/7), og derved søge om optagelse med særligt tilladelse?
På forhånd mange tak for hjælpen
