d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Optagelse.dk
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Jul 3 2012 12:40pm
Hey allesammen!

Jeg står og skal ansøge til optagelse på diverse steder, men jeg er lidt i tvivl om jeg får gjort det rigtigt!
Sagen er at jeg ikke har mat B endnu, men jeg er igang med et supplerende kursus så jeg vil bestå det før studiestart. Det er så her jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal kryds af / evt. gøre opmærksom på dette.



Fx bliver man spurgt om;

Stand by:
Jeg ønsker at ansøge om en standby plads
Ja Nej


Skal jeg svare JA her såfremt jeg ønsker standby plads, hvis jeg ikke kommer ind? Eller søger man kun om standby plads her og slet ikke om at komme ind overhovedet? Hvis i forstår hvad jeg mener..


Adgangsgivende eksamen:
Har du en adgangsgivende eksamen, eller forventer du at bestå din adgangsgivende eksamen inden 5/7 i år
Ja Nej

Jeg søger om optagelse med særlig tilladelse
Jeg har tidligere fået særlig tilladelse til denne uddannelse


Er den adgangsgivende eksamen fx mat B ???
Og her skal jeg vel så krydse nej af (er ikke færdig før d. 5/7), og derved søge om optagelse med særligt tilladelse?


På forhånd mange tak for hjælpen :)



Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jul 3 2012 12:44pm
Vent dog til du er færdig ?
Det er om 2 dage..
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Jul 3 2012 12:47pm
Quote (JelleDK @ Jul 3 2012 08:44pm)
Vent dog til du er færdig ?
Det er om 2 dage..


jeg er ikke færdig om to dage jo! ;)
bliver først færdig engang til august, men jeg bliver bare betinget optaget indtil!

ved bare ikke hvad jeg skal krydse af / gøre opmærksom på i min ansøgning :)

vil bare gerne være sikker på jeg får sendt en ansøgning ordentlig!
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 3 2012 12:53pm
Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til deres support linje og høre dem ad. Det er trods alt deres hjemmeside så de bør vide det :)

- Rookie

This post was edited by Rookie on Jul 3 2012 12:53pm
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Jul 3 2012 12:54pm
Quote (Rookie @ Jul 3 2012 08:53pm)
Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til deres support linje og høre dem ad. Det er trods alt deres hjemmeside så de bør vide det :)

- Rookie


Ye god idé, gør jeg imorgen. Kan se deres hotline er lukket :(
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll