Quote (waw @ Jul 3 2012 08:22pm)
Ja, du kan post her hvis du bare vil spamme ting som er fuldstændig ligegyldigt :
[URL=http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=27]http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=27[/URL]
Quote (waw @ Jul 3 2012 08:22pm)
Ja, du kan post her hvis du bare vil spamme ting som er fuldstændig ligegyldigt :
[URL=http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=27]http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=27[/URL]
det er da ikke ligegyldigt og hilse på nogen man nok kommer til at se fremover, hvis jeg nu havde postet i et topic ville i have stemplet mig som multi.