d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Hjælp Med Navne
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 601
Joined: Nov 14 2011
Gold: 345.01
Jul 2 2012 09:49am
vi er nogle venner der namer vores chars i wow så det relaterer til hinanden

hindbær kirsebær brombær osv

men vi leder nu efter ny danske ord som slutter på det samme (lige som før bær) bare med noget andet istedet for bær har i nogle ideer?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 09:52am
Tis(se)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jul 2 2012 09:52am
Member
Posts: 601
Joined: Nov 14 2011
Gold: 345.01
Jul 2 2012 09:54am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 2 Jul 2012 16:52)
Tis(se)


lame

eller som sødmælk letmælk osv hvor det hele har noget med mælk at gøre
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 09:57am
Quote (amakirr @ 2 Jul 2012 17:54)
lame

eller som sødmælk letmælk osv hvor det hele har noget med mælk at gøre


Tissekone, tissemand,..

Member
Posts: 601
Joined: Nov 14 2011
Gold: 345.01
Jul 2 2012 09:58am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 2 Jul 2012 16:57)
Tissekone, tissemand,..


kan du ikk spam i en andens topic? det er noget vi skal hedde i wow så ikk noget der kan få os banned lol
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 2 2012 10:05am
Quote (amakirr @ 2 Jul 2012 17:58)
kan du ikk spam i en andens topic? det er noget vi skal hedde i wow så ikk noget der kan få os banned lol


Haha jeg mente det skam seriøst. Vidste ikke man kunne blive banned for det :P

Hvad med Core? Fx. DuelCore, QuadCore osv?
Member
Posts: 601
Joined: Nov 14 2011
Gold: 345.01
Jul 2 2012 10:08am
den var god men vi vil gerne holde os lidt i det danske så når vi joiner dungeons hedder vi kirsebær blåbær men vil nu hedder noget nyt (og heller ikk mælk da halvdelen af dem er taget :D )
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 2 2012 10:11am
Græske guder?
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 2 2012 10:16am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 2 Jul 2012 16:57)
Tissekone, tissemand,..


XD
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Jul 2 2012 10:54am
Quote (Monze @ 2 Jul 2012 17:11)
Græske guder?


De starter jo ikke på det samme o.O?
(Derudover havde nordiske guder også været mere nærliggende)

Det er ikke et godt forslag, men i kan bruge det hvis i vil :P..

GuldXXX

Guldøl
Guldfælge
Guldbar

and so on
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll